Napisano 11 Wrzesień 20168 l Skończone pracki z ostatnich lat Na pierwszy ogień idą skulpty do gry Godfire: Rise of Prometheus
Napisano 11 Wrzesień 20168 l ta babka z elemntami ruchomymi jest ekstra. Mozesz cos napisac o technice wykonania? Wszystko potraktowane jest fragmentarycznie czy w koncowej fazie ciales ciatke.
Napisano 11 Wrzesień 20168 l Autor @Graft - dzięks @genitalius - przez długi czas robiłem tylko w dynamesh całą głowę, tak łatwiej wyprowadzić formę. Dopiero pod koniec roboty pociąłem siatkę na fragmenty slice curve i porozdzielałem elementy na osobne subtoole. Później dalej praca w dynamesh. No i retopo do gry.
Napisano 11 Wrzesień 20168 l Model, modelem, ale w czym renderowane? Bardzo realizstycznie wyszlo. Super prace, szczegolnie babka.
Napisano 14 Wrzesień 20168 l Autor Dalej temat Wieśka, głowy zrobione do Intra Witcher'a 3 Pani Yennefer, robiona na podstawie skanu, który też robiłem ja osobiście kaptur robiony w marvelusie i poprawiany ręcznie morphy sam skan Tak zwany "Slayer" robiony z ręki, czyli bez skanów
Napisano 15 Wrzesień 20168 l Autor trochę badziewia speedowego zabwa w skanowanie podrzeźbianie, rzeźbienie włosów i druk 3d
Napisano 15 Wrzesień 20168 l Świetne rzeczy. Z ciekawości zainstalowałem tego godfire. Gra pod pada a wymaga obsługi dotyku w telefonie, sterowanie, animacja, głowny bohater, ten oślepiający bloom. Czy ktoś to w ogóle tetował? Dobrze że chociaż modele i tekstury trzymają poziom.
Napisano 16 Wrzesień 20168 l Autor @rice - dzieki, gra nie była przebojem, ale umiliła mi kilka godzin w pociągu. Pan z cimematicu Nitro Nation, głowa na podstawie skanu, reszta modelowana z ręki
Napisano 19 Wrzesień 20168 l Autor Postać do cinematicu For Honor. Pani Samurai przerabiana w 80-90% z modelu Pana Samuraia. Chyba tylko sandały i w dużej mierze hełm zostały ze starego modelu.
Napisano 22 Wrzesień 20168 l Pozostaje mi powiedzieć tylko WOW i zapaść się ze wstydu, bo mam problemy z rzeźbieniem w glinie na lekcji. Wstyd i hańba.. Jeśli chodzi o prace. To naprawde imponujące :))