Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witaj,

 

Bardzo fajnie Ci to wyszlo :)

 

Mógłbyś pokazać jak wygląda siatka/UV'ki i mapki do modelu?

Zaczynam robić GameDevowe tutki i jestem ciekaw jak to u cb wygląda.

Napisano

Hej,

Wyszło spoczko, drewno mogło by mieć troszeczke więcej detalu na albedo (ale tylko troszeczkę, głównie to jakichś większych plam kolorowych, jest strasznie jednolite), ale najbardziej gryzie w oczy to zbyt oczywisty sposob w jaki łączą się drewniae elementy (może spróbuj to dirtem i AO zamaskować.). Działo (w sencie element gdzie pakuje się kulę) prosi się też o material bardziej zróżnicowany od okuć drewnianych, zlewa się to za bardzo głónie przez ten sam typ zużycia - rdze. http://cdn1.ima-usa.com/media/catalog/product/cache/1/image/88decfed4fba5801a7dc8e03047eb978/o/n/on2208__14.jpg

moze cos takiego? widac jak bardzo odczuły czas okucia, w momencie gdy działo wygląda znacznie lepiej, co nie znaczy 'jak nowe'

 

Pozdrawiam,

A.

Edytowane przez Piro
literówke znalazłem :<

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności