Oren Napisano 21 Październik 2016 Napisano 21 Październik 2016 (edytowane) Cześć, w ramach poznawania Substance Paintera stworzyłem taki projekcik :) https://www.artstation.com/p/oyY44https://www.artstation.com/p/oyY44 Edytowane 2 Kwiecień 2018 przez Oren
Artist Napisano 25 Październik 2016 Napisano 25 Październik 2016 Witaj, Bardzo fajnie Ci to wyszlo :) Mógłbyś pokazać jak wygląda siatka/UV'ki i mapki do modelu? Zaczynam robić GameDevowe tutki i jestem ciekaw jak to u cb wygląda.
Piro Napisano 1 Listopad 2016 Napisano 1 Listopad 2016 (edytowane) Hej, Wyszło spoczko, drewno mogło by mieć troszeczke więcej detalu na albedo (ale tylko troszeczkę, głównie to jakichś większych plam kolorowych, jest strasznie jednolite), ale najbardziej gryzie w oczy to zbyt oczywisty sposob w jaki łączą się drewniae elementy (może spróbuj to dirtem i AO zamaskować.). Działo (w sencie element gdzie pakuje się kulę) prosi się też o material bardziej zróżnicowany od okuć drewnianych, zlewa się to za bardzo głónie przez ten sam typ zużycia - rdze. http://cdn1.ima-usa.com/media/catalog/product/cache/1/image/88decfed4fba5801a7dc8e03047eb978/o/n/on2208__14.jpg moze cos takiego? widac jak bardzo odczuły czas okucia, w momencie gdy działo wygląda znacznie lepiej, co nie znaczy 'jak nowe' Pozdrawiam, A. Edytowane 1 Listopad 2016 przez Piro literówke znalazłem :<
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się