Jump to content

Artist

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Artist

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. Idealnie to wyszło :) Faktura, zniekształcenia, zagłębienia. Kozak Widać w tym, że robisz to z pasji a nie żeby robić ^^
  2. Na pierwszym Renderze trochę podłoga nie pasuje tak mi się wydaje (wiem, że są tutaj ludzie którzy wiedza lepiej :P). Chodzi mi o za wielką różnorodność pomiędzy tekstura stołu a podłoża. Co do 3-ciego renderu trochę za bardzo światło prześwietla deski po lewej stronie.
  3. Artist

    [Teczka] Artist

    Update Zrobiłem nowy render w Mormosecie, pogubiły się zadrapania na broni dziwnie :P
  4. Artist

    [Teczka] Artist

    Dzięki wielkie za odpowiedz Piro, jutro wrzucę nowy model pod wieczór jeszcze sporo przy nim roboty. Wezmę pod uwagę to co napisałeś. Bardzo mi to pomogło i wrzucę tez info z zapisanym plikiem. Pozdrawiam, Fadzu @Edit Nie wpadłem na to, że tam gdzie kończy się smoothing grupa tam jest seam :D Nie zrobiłem tak jak ty piro ze po 45% angle tylko swoje wyznaczyłem bo po 45 mi nie wychodziło tak jak chciałem :/ Jak widać nie zawsze to działa. @Edit Piro tylko mi powiedz nawet jak jest jakiś błąd to w sybstancie to łapie i czy przy obecnej technice teksturowania to jest potrzebne? :D Nie chce nic mówić ale mam wrażenie ze za kilka lat tylko w takich programach będzie się tworzyło tekstury i to będzie normalne. Mam złudne myśli? Chodzi mi o byle jaka UV'Map bo i tak to nie ma znaczenia przy malowaniu a na potrzeby gier wtedy zmieniało by się w edytorze 3d a nie Photoshopie czy coś. Fakt polepszyli by edycje nadawania jakiś poszczególnych znaków(możne to już jest, jeszcze na tyle teksturowania nie poznałem a jak jest to po co Photoshop w takim razie :P). To, że trzeba wydać trochę gotówki na plugin i mieć łatwiej to chyba nic niż męczyć się w tym w Photoshopie tak jak z tej metody która znam i była wprowadzana do Anno najnowszego. Kolega z pracy to robił, jakaś masakra. Oczywiście można nielegalnie ale firmy nie powinny na tym pracować :P
  5. Artist

    [Teczka] Artist

    Witam, jestem tutaj od 3 lat ale raczej w roli obserwatora. Będę wrzucał regularnie progresy mojej nauki game artu. Sami oceńcie i zapraszam do dyskusji :D Na początek nóz. - 828 trisów Soft - 3dsmax - Substance Painter - Photoshop Tec-9 - 2460 Trisów - 3dsmax - Substance Painter - Photoshop Mam jedno pytanie. Jakie mapki exportuje sie z substanca pod Game Art? Jest kilka szablonowych exportów, ale widziałem na tutorialach, że ludzie budują swoje szablony
  6. Nie maski tylko mapki Diffuce/Normal/AO itp ;p Zaraz założe swoja teczke bede wrzucal to ci juz zrobilem to zobaczysz jak u mnie to wyglada
  7. Bardzo dobrze to wygląda :D Podczas ekportu z substanca jakie maski eksportujesz? Jest mnóstwo wyborów, z reguły jak eksportuje to nie każda maska dobrze wychodzi plus pomiedzy moja UV jest spam jakiś krzywych. Źle to wygląda :P
  8. Witaj, pokazałbyś mi mapki i UV tego modelu? W momencie kiedy rozkładasz mapkę pod Substance paintera robisz ja automatycznie czy rozkładasz semami :D? Jest to chyba ważne nie jestem pewien czy odchodzi się od tego żeby ja rozkładać jak można wszystko w substansie zrobić i w miarę możliwości na layerach poprawić.
  9. @Edit Ok sorki myślałem że ogólny :)
  10. Olaf nie wiedziałem, że twoja firma robi tez coś pod gry. Chyba,że to twój prywatny projekt :D Mam nadzieje ze kiedys dołącze do 3DE. Pozdrawiam Artist
  11. Dzięki Idaho Chciałem się upewnić czy aby na pewno dobrze rozumiem tok robienia modeli pod gry, niedługo coś wrzucę swojego na forum :)
  12. Witaj, Bardzo fajnie Ci to wychodzi :) Jaki jest twój work-flow? Robisz model h poly+zbrush w pierwszej kolejności. Następnie modelu h poly - low poly i przepalasz mapki? Pozdrawiam, Artist
  13. Artist

    Teczka 3D - Oren

    Witaj, Bardzo fajnie Ci to wyszlo :) Mógłbyś pokazać jak wygląda siatka/UV'ki i mapki do modelu? Zaczynam robić GameDevowe tutki i jestem ciekaw jak to u cb wygląda.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy