Skocz do zawartości

Jak wyciagnac wiecej realizmu z tej wizualizacji?


embotron

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kilka rad ode mnie:

-pozbądź się trzeciego punktu zbiegu przez opcję "vertical shift" na kamerze, poza tym sam kąt kamery w tym ujęciu jest trochę zbyt ostry

-popracuj nad materiałami, posadzka chyba jest typu 'glossy' ale nic nie odbija, telewizor też powinien mieć jakieś odbicie, wygląda teraz jak czarna dziura

-modelując meble sfazuj lekko krawędzie opcją "charmfer" bo te które tu masz, wyglądają na bardzo ostre

-ten kwiatek w kącie jakoś taki mało realistyczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności popraw sam mebel wygląda całkowicie nierealistycznie najlepiej popatrz po stronach z meblami i spróbuj odwzorować mebel istniejący znajdziesz wymiary na stronach producentów, szuflady lub drzwiczki w takim meblu powinny jednak się odcinać od reszty konstrukcji. Zwróć uwagę na mapowanie mebli, warto także popracować nad shaderami dodać mapki nierówności poczytaj na temat współczynnika IOR fresnel. Przerwy na płytkach betonowych i podłogowych są za duże i za głębokie na dodatek brak fugi miedzy płytkami podłogowymi albo fuga albo płytka kładziona na styk nikt nie zostawi sobie takich szpar

Kolejna sprawa popracuj nad ujęciem pomijam to ze zbieg kamery jest nie taki jak trzeba to na dodatek masz rozjechane obiekty przez za mocny szeroki kąt, jak masz kłopot z ustawieniem kamery w pomieszczeniu skorzystaj z opcji clipping w kamerze pozwoli ci to nawet na ustawienie kamery poza pomieszczeniem dzięki możliwości określenia punku od którego kamera widzi i punktu do którego kamera widzi. poczytaj ogólnie na temat kadrowania ujęć

Do materiału liści rośliny wato dodać mapkę translucent nabierze realizmu.dopracuj AO bo masz grzyba na ścianie koło kwiatka warto sobie oddzielnie wyrenderowac ten pass a nie opierać się na tym co automatycznie vray stworzy i potem sobie go złożyć w postprodukcji możesz np uzyc darmowego skryptu rendermask bardzo przydatnego http://illusionboxstudio.com/wp/rendermask/ albo metoda z powyzszego tutka

Następna sprawa to oświetlenie jest zbyt jednolite dodaj do sceny kilka świateł i je zróżnicuj mocą i kolorystyką a dotniesz fajne naturalne efekty światłocienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności