michalo Napisano 31 Październik 2016 Napisano 31 Październik 2016 Witam, Od jakiegoś tygodnia coś się dzieje z moją maszyną. Ogólnie objawy są takie: Kilkunasto - nawet kilku minutowe zawiechy przy uruchamianiu programow, co nie znaczy że jak już się coś uruchomi to działa. Jest lepiej ale źle, Czasem Monitor przy rozruchu załącza się dopiero jak pokaże się pulpit antywirus już 3ci raz woła o tą samą aktualizację (za każdym razem ściąga sięi instaluje w porzadku) Myślałem że to wirus, ale comodo pokazuje, że jest ok. Myślałem że to pamięć ale mieszanie kości i robienie skanu memtestem 5h niec nie poprawiło / nie wykazało błędów. Co dalej? Macie jakieś pomysły? Jeszcze trochę bez dostępu normalnego do kompa i będę w czarnej... Piszę z telefonu więc sorry za dziwne błędy . Od kad ukazał się win 7 nie miałem żadnych problemów (poza dyskiem) więc ciężko mi cokolwiek zrobić z tym. Dzięki z góry.
wujek_kane Napisano 31 Październik 2016 Napisano 31 Październik 2016 Przede wszystkim sprawdź dysk, napisz może jaki sprzęt masz. Możliwe, że posypał się po prostu system, albo system razem z dyskiem.
michalo Napisano 31 Październik 2016 Autor Napisano 31 Październik 2016 Jeśli to dysko to kaszana bo jest najnowszy na tym sprzecie. Konfiguracja: System Operacyjny Windows 7 Ultimate 64-bit SP1 CPU Intel Core i7 3770K @ 3.50GHz 54 °C Technologia Ivy Bridge 22nm RAM 8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 799MHz (11-11-11-29) Płyta Główna MSI Z77A-G43 (MS-7758) (SOCKET 0) 28 °C Grafika ASUS VW193D (1440x900@60Hz) SAMSUNG (1440x900@60Hz) 1024MBNVIDIA GeForce 210 (ASUStek Computer Inc) 43 °C Nośniki 931GB Western Digital WDC WD1003FZEX-00MK2A0 ATA Device (SATA) 32 °C Napędy Optyczne gBurner Virtual DVD-ROM0000 Audio Realtek High Definition Audio
wujek_kane Napisano 31 Październik 2016 Napisano 31 Październik 2016 Jeśli to dysko to kaszana bo jest najnowszy na tym sprzecie. Nowe dyski też potrafią padać. Lepiej go szybko sprawdź i przede wszystkim zrób backup. Jeśli dysk jest ok, to spróbuj postawić nowy system na innym. Czasami jeśli winny jest system, szybciej jest zrobić reinstall i zapomnieć o sprawie niż dochodzić przyczyn. Ale dysk powinieneś sprawdzić z pierwszej kolejności, tylko nie przychodzi mi aktualnie do głowy żaden sensowny soft do tego (poza nienajlepszym windowsowym).
michalo Napisano 2 Listopad 2016 Autor Napisano 2 Listopad 2016 Miałeś rację, to jest wadliwy dysk. Ogólnie po 62 dniach używania zaczął się sypać. A wybrałem go żeby nie ryzykować ;-) Za to stary dysk, zwykły domowy Samsung ma już ponad 2 lata przebiegu pojazdu i nic go nie tyka. Teraz to wszystko,l na sztukę produkują. Dzięki za skierowanie mnie na dysk.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się