Skocz do zawartości

Tutoriale o shaderach, proceduralnych technikach, optymalizacji


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Kilka miesięcy temu zacząłem nagrywać tutoriale do Unreal Engine 4. Chcę przybliżać grafikom metody, które zwykle straszą przez swoją "techniczność", a w praktyce bywają niezmiernie przydatne. Interesuje mnie nie tylko pokazywanie trików - jak to zwykle w tutkach - ale też solidne wyjaśnienie teorii stojącej za daną techniką.

W Epic Games się spodobały, wrzucili je w oficjalnym news streamie przy wersji 4.13 :)

 

Jeśli macie tematy, o których chcecie usłyszeć albo są średnio udokumentowane, to podrzucajcie pomysły. Miłego oglądania!

 

 

---

 

 

---

 

 

 

---

 

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Miło słyszeć. Dzięki. Postaram się dorzucać bardziej zaawansowane tematy pomiędzy tymi prostszymi. W przyszłości pojawi się też równolegle Houdini do gier. Od podstaw, tak żeby nie trzeba znać softu :) Myślicie, że teraz tematy są noobskie czy normalne?

Edytowane przez muody

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności