Momiko Napisano 10 Listopad 2016 Napisano 10 Listopad 2016 (edytowane) Hej Robie pierwszego propa - swieczke : ) Wrzuce koncowe foto :) rice - To ma trafic do niczego - hobby i tyle, a retopo nie robilam wiec nie zajmie mi 5 minut W sumie to inaczej - to ma trafic do unreala, ciekawi mnie jak bedzie wygladalo. Dzieki za info Boris - dzieki za porade i linki , pytan juz nie bedzie;) asdf - dzieki za linki Udalo sie, poki co bez materialow, ta swieczke hi poly to wrzuce do gablotki z innymi przedmiotami - w progresie wolno idzie:) Burger test - oczywiscie bez materialow: D Edytowane 4 Grudzień 2016 przez Momiko
rice Napisano 11 Listopad 2016 Napisano 11 Listopad 2016 Nie wiem co ty kombinujesz ale wyglada to jak jakis handpaint. Do czego to na trafic? Walczenie z retopo tego czegos to jakies 5-10min.
rice Napisano 11 Listopad 2016 Napisano 11 Listopad 2016 Pytanie "do czego to na trafic" dotyczylo silnika renderujacego ;) To ze sie uczysz wynika z tytulu tego tematu. Nalowanie w zbrushu to strata czasu bo finalnie i tak wszysto trafi do unreala. Zrob retopo, powypalaj mapki i pomaluj w substance painterze. Swieczka jest jak skóra wiec poczytaj o sss. W necie jest dosc sporo informacji jak zrobic pieknie reagujaca skore na swiatlo wiec powinno byc to dosc proste. Good luck.
asdf Napisano 14 Listopad 2016 Napisano 14 Listopad 2016 http://polycount.com/discussion/137096/tutorial-hoarders-dump-collage-of-tutorials-hoarded-over-time https://www.google.pl/search?q=polycount+tutorials&oq=polycount+tutorials&aqs=chrome..69i57j69i65.5576j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się