Jump to content

asdf

Members
  • Joined

  • Last visited

  1. asdf replied to illy's post in a topic in Wolne dyskusje
    trochę offtop, ale trochę nie https://www.youtube.com/watch?v=uApWoQNnOAI
  2. asdf replied to megusta's post in a topic in Programs Languages
    Tyle że nie proxy a xref, ale jest też opcja scalenia więc będziesz mógł zrobić proxy. Jest jeszcze to: http://connecterapp.com/ ale nie używałem.
  3. asdf replied to asdf's post in a topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Dzięki, ale już daje sobie z tym projektem spokój. Postać mnie trochę przerosła (nigdy nie robiłem), anatomii nie przeskoczę i nie w tym kierunku chce się rozwijać. Następnym razem wezmę sobie model z DAZ Studio dla spokojności, a teraz siadam do Majki :] Dorzucam jeszcze pierwszą wersje sukni:
  4. asdf replied to asdf's post in a topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Wrzucam opis z Artstation: It’s my biggest and longest project so far, it survived overwriting encrypted partition and disc format :]. Scene is illuminated by lights coming for the lamp area that shine with different intensity and temperature on various objects plus two HDRs: one from noemotion that comes through curtains, and second from sIBL Archive mainly for spec reflections (affect diffuse set to 0,1) on dresser and everything on it. Base female mesh was generated in blender addon ManuelBastioniLab, and then edited in Zbrush. Skin texture done in Mari, for shading i used AlSurface shader Haircut done using fibermesh with hair and fur modifier on top. Dress used in scene is called "Diamond Horseshoe" from Elizabeth Hawes 1936. Triple dresser and mirror was recreated from collection Palais Royale, Michael Amini AICO. Bouquet was generated using free PlantStudio (not to be confused with PlantFactory). Dresses, lampshade and curtains done in Marvelous Designer. Rendered in Vray. Czas na obrazki!
  5. 1, 2, 3, 4, 5.
  6. asdf replied to agdybybyl's post in a topic in Animacje
    Myślałem, że wrzuciłeś swój breakdown compo w Nuke :]
  7. asdf replied to keajra's post in a topic in Komentarze, propozycje ...
    Minusy tylko minimalizują posta. Używajcie raportowania, ja robię to często i prawie wszystkie moje raporty spowodowały usunięcie reklamy w ciągu kilku minut/godzin.
  8. http://www.colinsenner.com/scripts/relink-bitmaps W polu "find in material" wpisz nazwę, albo część nazwy tekstury, włącz compact material editor i wciśnij find. Powinno zamienić początkowe pola na teksture/materiały które jej używają.
  9. http://ngplant.org/webplant/webplant.html na dole strony masz przykładowe drzewa
  10. asdf replied to PatrycjaLe's post in a topic in Modeling
    Nie ma nic, bo nie ma czego zmieniać, wrzuć modyfikator "editable poly".
  11. asdf replied to Idaho's post in a topic in Aktualności (mam newsa)
    Embree działa w procesorach AMD (Embree is optimized for Intel CPUs supporting SSE, AVX, AVX2, and AVX-512 instructions, and requires at least a CPU with support for SSE2). Nie spodziewałem się, że aż tyle w Cinebenchu wyciągną.
  12. asdf replied to MF's post in a topic in Wolne dyskusje
    Może wyłączcie możliwość edycji sygnatury poniżej x postów.
  13. Ktoś w scenie ustawił automatyczny zapis po wyrenderowanu, ale na Twoim komputerze taka ścieżka nie istnieje. F9/ Common/ Render Output/ odznacz "Save File"
  14. file/ references/ asset tracking w okienku prawy przycisk myszy/ remove missing assets

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy