Napisano 10 Listopad 20168 l Hej Robie pierwszego propa - swieczke : ) Wrzuce koncowe foto :) rice - To ma trafic do niczego - hobby i tyle, a retopo nie robilam wiec nie zajmie mi 5 minut W sumie to inaczej - to ma trafic do unreala, ciekawi mnie jak bedzie wygladalo. Dzieki za info Boris - dzieki za porade i linki , pytan juz nie bedzie;) asdf - dzieki za linki Udalo sie, poki co bez materialow, ta swieczke hi poly to wrzuce do gablotki z innymi przedmiotami - w progresie wolno idzie:) Burger test - oczywiscie bez materialow: D Edytowane 4 Grudzień 20168 l przez Momiko
Napisano 11 Listopad 20168 l Nie wiem co ty kombinujesz ale wyglada to jak jakis handpaint. Do czego to na trafic? Walczenie z retopo tego czegos to jakies 5-10min.
Napisano 11 Listopad 20168 l Pytanie "do czego to na trafic" dotyczylo silnika renderujacego ;) To ze sie uczysz wynika z tytulu tego tematu. Nalowanie w zbrushu to strata czasu bo finalnie i tak wszysto trafi do unreala. Zrob retopo, powypalaj mapki i pomaluj w substance painterze. Swieczka jest jak skóra wiec poczytaj o sss. W necie jest dosc sporo informacji jak zrobic pieknie reagujaca skore na swiatlo wiec powinno byc to dosc proste. Good luck.
Napisano 14 Listopad 20168 l http://polycount.com/discussion/137096/tutorial-hoarders-dump-collage-of-tutorials-hoarded-over-time https://www.google.pl/search?q=polycount+tutorials&oq=polycount+tutorials&aqs=chrome..69i57j69i65.5576j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto