Gość Wacho Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 Witam Jestem początkującym userem foum jak i rogramu 3ds max v7 posiadam wersje 7 no i szukam do neigo po polsku tourialy, jeśli wezme ze strony zjakiejś innej wersji no to nie ma danej opcji albo jest gdzie indziej i trudno mi odszukać tej opcji... i szukam właśnie touriali pod to wersje...
kozioo Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 z tutkami pod maxa 7 trzeba będzie jeszcze troche poczekać... Ten programik jest jeszcze ciepły, prosto z pieca :) Skoro jesteś świezo upieczonym userem to na początek poczytaj maxowego helpa.
Marcin Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 ZAWSZE kozystajac z opcji wyszukiwarki w helpie maxa mozna latwo znalesc daną funkcje w nowej wersji poprostu wpisujac ja w wyszukiwarce (polecam ta metode dla poczatkujacych) narazie max 7 jest najnowszy i oprocz tutoriali z poprzednich czesci nie ma niczego do 7 i radze zapomniec o POLSKICH tutorialach bo nie jest ich zbyt wiele a przynajmniej sa tylko na sam start ... co innego ksiazki ... troche inicjatywy w angielskie tutki ;) jest ich mnustwo
Gość Wacho Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 Sorry ale jakiego maxowego help czy chodzi ci o tego z programu ale ja mam po ENG a ENG nie znam... :(
Marcin Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 bez eng daleko nie zajdziesz .... to podstawa w tym fachu ;)
Gość Wacho Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 No to lipa bo w szkole nie mam ENG aaa jaka jest wersja max;a na która są najwiencej polskich touriali...
Marcin Napisano 26 Październik 2004 Napisano 26 Październik 2004 zadna ... ;) wszystkie tutoriale sa do kazdej wersji ;) jedynie trzeba robic tak jak mowilem ... poprostu szukac tych funkcji w helpie ... i nie poto zeby sie o nich naczytac tylko zeby wiedziec gdzie są lub jakie sa ich odpowiedniki ...