gregorjan Posted October 26, 2004 Posted October 26, 2004 Witam Jako początkujący mam 3 pytania. 1-wsze brzmi: Czy lepsze efekty (np: głowy czy ręki :]) uzyskuje się przez modelowanie kilku warstw lini "line", łączenie ich i nakładanie "surface" , czy też lepsze jest modelowanie gotowej bryły (box, sphere)? 2-gie to: Czy jest strona, na której opisane są wszystkie modyfikacje max'a "modify"? 3-cie: Słyszałem, że do robienia odbić np w wodzie służy reflection-material editor. Wie ktoś może, na której pozycji on się tam znajduje?
blood_brother Posted October 26, 2004 Posted October 26, 2004 A ja mam jedno pytanie: po co zakladasz dwa takie same tematy??
Yansen Posted October 27, 2004 Posted October 27, 2004 1. Ta metoda jest lepsza którą wolisz. 2. Tak - help maxa - polecam.
tweety Posted October 27, 2004 Posted October 27, 2004 3. jaki reflectionmaterial editor?? chyba chodzi ci o Material Editor a w nim mapę Reflect?? no chyba że w twoim maxie jest jakoś inaczej (która wersja??)
Recommended Posts