gregorjan Napisano 26 Październik 2004 Share Napisano 26 Październik 2004 Witam Jako początkujący mam 3 pytania. 1-wsze brzmi: Czy lepsze efekty (np: głowy czy ręki :]) uzyskuje się przez modelowanie kilku warstw lini "line", łączenie ich i nakładanie "surface" , czy też lepsze jest modelowanie gotowej bryły (box, sphere)? 2-gie to: Czy jest strona, na której opisane są wszystkie modyfikacje max'a "modify"? 3-cie: Słyszałem, że do robienia odbić np w wodzie służy reflection-material editor. Wie ktoś może, na której pozycji on się tam znajduje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blood_brother Napisano 26 Październik 2004 Share Napisano 26 Październik 2004 A ja mam jedno pytanie: po co zakladasz dwa takie same tematy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yansen Napisano 27 Październik 2004 Share Napisano 27 Październik 2004 1. Ta metoda jest lepsza którą wolisz. 2. Tak - help maxa - polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 27 Październik 2004 Share Napisano 27 Październik 2004 3. jaki reflectionmaterial editor?? chyba chodzi ci o Material Editor a w nim mapę Reflect?? no chyba że w twoim maxie jest jakoś inaczej (która wersja??) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi