RK Napisano 17 Grudzień 2016 Napisano 17 Grudzień 2016 Strasznie dawno mnie tu nie było- witam koleżeństwo ponownie. Taki mi się stworzył ludek. Blender+3dCoat, PBR. Szykowany pod Unreal, poniżej 20 000. W tej chwili- jak widać- baza kolorów i kształtów ustawiona, pora na detal typu linie blach, odrapania, okopcenia, napisy eksploatacyjne itd.
Piro Napisano 27 Grudzień 2016 Napisano 27 Grudzień 2016 early HL2 - bardzo, propsuje. Tylko geometria przy biodrach ikołnieżu straaasznie gęsta, nie wiem czy potrzebna taka. No i czarne/ciemne tekstury ni ewyglądają dobrze, bo mało co widać. Trochę jaśniejsze + czarne akcenty byłyby lepsze IMO - no chyba że to kwestia oświetlenia.
RK Napisano 2 Styczeń 2017 Autor Napisano 2 Styczeń 2017 Dzięki stary. Tak, światło swoje zawiniło, ale też rzecz w tym, że chcę mieć z czego odrapywać w detalach. Ot- kaprys tak naprawdę. Jakieś drobne, czerwon...awe akcenciki, napisy eksploatacyjne i myślę że będzie w miarę ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się