Napisano 9 Styczeń 20178 l Witam, Wrzucam moją ostatnią wizualkę wnętrza mieszkania, a dokładniej jego części :) Podpowiedzi mile widziane. 3dsMax+vray+ps Edytowane 9 Styczeń 20178 l przez Pavulon 13
Napisano 11 Styczeń 20178 l Przyczepiłbym się jedynie do widoku za oknem. Osobiście rozjaśniłbym i zjechał z saturacją odrobinkę.
Napisano 12 Styczeń 20178 l -tło nie współgra ze światłem w środku, ogólnie od strony świetlnej obrazki są płaskie -ao na stykach płaszczyzn ścian i sufitu nienaturalne zbyt wyraziste -dywan ma niedopracowany shadera albo normala dodać albo displacement -na pierwszym ujęciu albo obrazek ucierpiał przy załączaniu do serwisu albo masz tęcze benzynowa na szafkach
Napisano 13 Styczeń 20178 l Autor - jeśli chodzi o rozlaną benzynę na szafkach to rzeczywiście - gdzieś się wkradła kompresja - ao rzeczywiście niepotrzebnie zostało przeliczone z automatu - skalpel3d nad czym popracować aby uzyskać "lepsze" - światło - nie płaskie?
Napisano 13 Styczeń 20178 l wygląda to tak jak by u ciebie enviroment całkowicie nie dostarczał światła do sceny tak jak by w materiale szkła zabrakło affect shadows przez co cieniowanie masz tylko od sztucznego oświetlenia które właściwie powinno być zasadniczo przy takim świetle na zewnątrz znacznie mniej widoczne, dwa właśnie cieniowanie powoduje ze scena nie robi się płaska, warto np do sceny dodać jakieś światło z tyłu kamery które będzie wywoływało efekt światła odbitego od ścian albo sufit, możesz się także pokusić o efekty bloom&glare, pobaw sie vray sun naprawdę można fajnie ciekawe światło uzyskać tylko operując mocą i wielkością emitera
Napisano 12 Luty 20178 l Może ta "tęcza" to efekt postprodukcji jpga? Z framebuffera zapisujesz 32exr czy coś innego?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto