Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Wrzucam moją ostatnią wizualkę wnętrza mieszkania, a dokładniej jego części :)

Podpowiedzi mile widziane.

 

3dsMax+vray+ps

 

 

nJNRE3z.jpg

236b9pr.jpgbc31k9C.jpgTcux0TS.jpg

Edytowane przez Pavulon 13

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 3,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przyczepiłbym się jedynie do widoku za oknem. Osobiście rozjaśniłbym i zjechał z saturacją odrobinkę.

Napisano

-tło nie współgra ze światłem w środku, ogólnie od strony świetlnej obrazki są płaskie

-ao na stykach płaszczyzn ścian i sufitu nienaturalne zbyt wyraziste

-dywan ma niedopracowany shadera albo normala dodać albo displacement

-na pierwszym ujęciu albo obrazek ucierpiał przy załączaniu do serwisu albo masz tęcze benzynowa na szafkach

Napisano
  • Autor

- jeśli chodzi o rozlaną benzynę na szafkach to rzeczywiście - gdzieś się wkradła kompresja

- ao rzeczywiście niepotrzebnie zostało przeliczone z automatu

- skalpel3d nad czym popracować aby uzyskać "lepsze" - światło - nie płaskie?

Napisano

wygląda to tak jak by u ciebie enviroment całkowicie nie dostarczał światła do sceny tak jak by w materiale szkła zabrakło affect shadows przez co cieniowanie masz tylko od sztucznego oświetlenia które właściwie powinno być zasadniczo przy takim świetle na zewnątrz znacznie mniej widoczne, dwa właśnie cieniowanie powoduje ze scena nie robi się płaska, warto np do sceny dodać jakieś światło z tyłu kamery które będzie wywoływało efekt światła odbitego od ścian albo sufit, możesz się także pokusić o efekty bloom&glare, pobaw sie vray sun naprawdę można fajnie ciekawe światło uzyskać tylko operując mocą i wielkością emitera

Napisano

Może ta "tęcza" to efekt postprodukcji jpga?

Z framebuffera zapisujesz 32exr czy coś innego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności