Skocz do zawartości

POJAZD 3D: Audi TT Coupe


rafalski

Rekomendowane odpowiedzi

Ok. Kiedys trzeba zaczac, a lepiej pozniej niz wcale.

W maksa bawie sie od kilku tygodni ale nie mam za duzo czasu i tak naprawde to

nie mam na niego za wiele czasu. Mimo wszystko...

Jak by sie ktos pytal to jest to naprawde Audi TT a wlasciwie moze kiedys bedzie.

Jakoze wszystko co umiem w maksie wyslo w praktyce ogladaja rozne tutoriale z krzeslami, czolgami kwiatami trawami i jeszce innymi, to prosze wziac pod uwage ze jestem baaardzo poczatkujacym uzytkownikiem.

Pytanie brzmi tak:

Mam karoserie i drzwi jako osobe elementy i jak je robie meshsmooth to nie pasuja do siebie :) dodam tylko ze drzwi naturalnie wycialem z karoserii (metoda poly)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Boże jeszcze jeden samochód. Rzucam fizykę i zajmuję się medycyną, może wymyśle na to szczepionkę....

Rafalski: na razie nie ma czego jeszcze oceniać, jest tego po prostu za mało....

Choć może się mylę ( chmmm... ja nawet nie wiem jak wygląda Audi TT Coupe :-P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolej??

a to jeszcze w Polsce istnieje??

Ostatnio polalem na PKP zapytac o ktorej jedzie ze Szczecina do Bydgoszczy to mi powiedzieli ze o 16:45... w kazdy piatek !!! Jezuuu.

 

Ok. wrzucam screena. Poradzcie.

Karoseria jest osobnym elementem i drzwi osobnym.

Bez meshsmooth pasuja idealnie, jak wrzucam na oba elementy meshsmooth to sie robi tak.

Jak zaostrzyc te rogi? Dziki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie marudz:D:D samochody sa fajne ja tam lubie je robic wiec nie marudzic tylko obserwowac(podziwiac??) te piekne cacka;);)

 

w przeciwienstwie ostatnio do samochodow, teraz jest wysyp prac py "moj pokoj" :P

 

rafalski: masz krzywa maske :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ze maska i jeszcze wiele innych rzeczy jest krzywych to raczej oczywiste, ale wolalbym raczej przeczytac:

 

rafalski: masz krzywa maske - uzyj opcji x lub narzedzia y by ja ladnie wybrzuszyc lub po prostu klikaj w verty az bedzie ladna :P

 

po drugie na tych drzwiach juz jest chamfer... :L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w jaki sposob mozna nadac kilku vertom odpowiednie jednakowe polozenie na osi (np ox=1,4m) ? sie da?

 

zaznaczasz jeden vertex i na dole masz jego coordynaty, x,y,z i wpisujesz w ktorys odpowiedzialny za wysokosc dana wartosc na 140, i zaznaczajac kazdy kolejny vertrex podajesz ta sama wartosc

 

BTW; nie wiem czy ktos to pisal ale twoja siatka jest za gest, na maske spokojnie mozna by bylo uzyc polowe tych kwadratow co ty masz

 

ehe racja skilo ale ty to zapoczatkowales:D:D:D:D

 

oj jednak chyba nie ja, duzo bylo tego typow internali :P, zreszta i tak wole jak poczatkujacy robia prace pt "moj pokoj" niz z zapalem zaczynaja robic coraz to kolejne samochody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra. Od razu mowie. Nie mam za bardzo czasu pierdnac, wiec praktycznie nic nie jest poprawione jesli chodzi o model.

Zmienilem kolor do rendera na szary i podloze biale. Nie wiedziec czemu renderuje sie szare (moze monitor mi juz na bialo nie swieci...) Niewazne. 4 w nocy i nie chce mi sie poprawiac.

Siatka przodu, tylu i dwa rendery (symetry i meshsmooth na wszystko)

Wszystkie szyby, przedni zderzak, swiatla i drzwi to wszytsko osobne elementy i nie zostaly

jeszcze dopracowane pod wzgledem pasowania do siebie, ale sie nie bede obrazal jak nawytykacie te wszystkie bledy. Po to to daje.

Na koniec - nie porzuce tego projektu bo to moj pierwszy projekt ktory robie sam, bez tutoriala czy czegos tam i juz sobie obiecalem ze go musze skonczyc.

Wiec czy wyjdzie garbus czy TT... cos wyjdzie :)

Pozdrawiam wszystkich i dobranoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli uzywasz jakiegos renderera to daj pod samochod duzy plane - nadaj mu material matte/shadow , rzuc na model jakies swiatlo a u gory w opcjach render->environment daj bialy kolor

 

idzie dobrze , ale musisz pousowac kilka trojkatow, i moze porozdizelaj elemtny od siebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skilo, gdzie jest ten matte/shadow?? (3dmax7)

rozumiem ze gdzies w edycji materialow ale gdzie?

 

wybierasz material, klikasz na dole pod kulkami na "standard" i wyskakuje lista i tam powinno byc matte/shadow, yyyy tylko nie jestem pewien czy to wystepuje bez v-ray ;/

 

a to ze masz kanciate nadkole jest wynikiem chamfera na edgach budujacych to nadkole, chodzi mi o edge ktore robia wlasnie te kanty rownolegle do promienia nadkola

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie tam chcialem dac chamfer bo chce miec tam ostra krawedz, ale sie kanty robia...

zaraz dam siatke...

 

no robia sie bo dajesz chamfer

 

bez v-raya też jest bo sam nie mam a działa.

 

starsi uztkownicy maxa, prosze nie bic:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności