Karol9 Napisano 10 Luty 2017 Napisano 10 Luty 2017 Witam mam pytanie próbuje dodać gotowe modele np.książek np. z strony archive3d... w paczce jest plik książki ale bez tekstur tekstury są zapisane w jpg jak i czy da się nałożyć takowe tekstury na np.książkę ??
skalpel3d Napisano 11 Luty 2017 Napisano 11 Luty 2017 (edytowane) Pliki zapisane w formacie 3ds mają zapisane mapowanie obiektu jak także materiał z przypisaną teksturą tylko zapewne masz tekstury nie umieszczone w katalogu do których max nie ma przypisanych ścieżek dostępu Wystarczy w edytorze materiału pobrać pipetka materiał na konkretnym obiekcie i np ponownie poprzypisywać mu tekstury z katalogu w którym je mas, albo stworzyć ścieżkę do katalogu w którym są powyższe tekstury Customize->Configure User Paths->External Files, możesz także po prostu wrzucić te tekstury do katalogu z którego max czyta tekstur, Customize->Configure User Paths mozesz sobie sprawdzić gdzie max ma sciezke do katalogu Maps . Materiały które są przypisane do modeli z archibase3d są to shadery typu standard także i tak dobrze jest je potem przerobić pod konkretny silnik renderujący Edytowane 11 Luty 2017 przez skalpel3d
PixelDomain Napisano 11 Luty 2017 Napisano 11 Luty 2017 Karol9 - użyj asset trackera. Tam podepnij niewłaściwe ścieżki pod lokację swoich tekstur.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się