Napisano 10 Luty 20178 l Witam mam pytanie próbuje dodać gotowe modele np.książek np. z strony archive3d... w paczce jest plik książki ale bez tekstur tekstury są zapisane w jpg jak i czy da się nałożyć takowe tekstury na np.książkę ??
Napisano 11 Luty 20178 l Pliki zapisane w formacie 3ds mają zapisane mapowanie obiektu jak także materiał z przypisaną teksturą tylko zapewne masz tekstury nie umieszczone w katalogu do których max nie ma przypisanych ścieżek dostępu Wystarczy w edytorze materiału pobrać pipetka materiał na konkretnym obiekcie i np ponownie poprzypisywać mu tekstury z katalogu w którym je mas, albo stworzyć ścieżkę do katalogu w którym są powyższe tekstury Customize->Configure User Paths->External Files, możesz także po prostu wrzucić te tekstury do katalogu z którego max czyta tekstur, Customize->Configure User Paths mozesz sobie sprawdzić gdzie max ma sciezke do katalogu Maps . Materiały które są przypisane do modeli z archibase3d są to shadery typu standard także i tak dobrze jest je potem przerobić pod konkretny silnik renderujący Edytowane 11 Luty 20178 l przez skalpel3d
Napisano 11 Luty 20178 l Karol9 - użyj asset trackera. Tam podepnij niewłaściwe ścieżki pod lokację swoich tekstur.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto