TrigonumVR Napisano 12 Luty 2017 Napisano 12 Luty 2017 Witam. Przedstawiam scenkę w Unreal Engine, która powstała w oparciu o tekstury, modele, substance smart materials i decale które zrobiłem w 2016r (pochodzące z różnych projektów). Z uwagi na to że miałem przygotowaną teksturę kafelek, tematyka padła na publiczny kibilek a'la film "Candyman". Całe środowisko jest mocno zoptymalizowane (jedynie odbicie wody to planar reflection wyłącznie na potrzeby pojedyncZych shootów). W wolnych chwilach na pewno będe chciał coś do niej dorobić i całość przedstawić jako typowe środowisko realtime po którym będzie można się poruszać i pooglądać różne obiekty znajdujące się w scenie. Z uwagi na fakt że na forum można wrzucać tylko pliki nie dużej wagi a finalne rendery powstały w rozdziałce ok. 3k, zapraszam do obejrzenia dwóch shootów oraz poglądowych renderów wybranych modeli z tej sceny na Artstation (do którego link zapodaje poniżej). Największą rozdziałke i najmniejszą kompresję tych ujęć oraz modeli można zobaczyć na mojej prywatnej stronie. Pozdro Workflow: Blender + xNormal + Substance Painter + Unreal Engine https://www.artstation.com/artwork/nL241
Maciek Jutrzenka Napisano 13 Luty 2017 Napisano 13 Luty 2017 nie no mistrzostwo świata :D troche bym się przyczepił że jeden mteriał strasznie monotonny lewy górny róg sufit. ale tam. i tak mistrzowsko ;D woda tylko jakoś tak słabo strasznie wyszła no ale tak to gitarka.
Rekomendowane odpowiedzi