Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
Metalmilk

rigging maya 2016 problem do unity 3d

Question

Witam fachowców pisze do was z wielką prośbą o wyjaśnienie zaistniałej dziwnej sytuacji z tworzeniem szkieletu do postaci ,przeniesienia jej do unity 3d.

1 tworze własny szkielet dla pająka

2 tworze obręcze nurbs do podpięcia jako parent dla ik

3 robię bind skin

4 dodaje wagę(malowanie)

5 (test)wszystko działa jak należy perfekcyjnie wręcz

6 robię animacje jest ok

7 używam fbx exporter do unity pierwszy jako ze wysyłam całość ,postać ,szkielet itd.

8 transport udany pająk działa w unity 3d

9 PROBLEM gdy zmienię animacje na inna tego samego pająka po exporcie do unity obręcze nurbs nie sterują juz ik..czemu?

10 jak po kombinuje i załaduje od nowa postać zmieniam jej animacje exportuje tylko kości do unity3d to unity odtwarza animacje ok ale przemieszcza pająka po przejściu animacji 1 do animacji 2 w inne miejsce w skali świata a po skończeniu odtwarzania wraca do miejsca gdzie postawiłem postać...czy to normalne..? coś przeoczyłem..?

rooth bone ma ta samą nazwę co oryginalny szkielet ,wszystkie kości nie zmieniam nazw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy