Napisano 6 Marzec 20178 l Czesc, Potrzebuję się dowiedzieć czy zakupione tekstury na https://www.gametextures.com/ albo innym portalu, jestem w stanie wrzucić do Vraya w 3ds maxie ? Posiadam Substance Designer, jeśli to pomoże. Pozdrawiam
Napisano 6 Marzec 20178 l Tak jesteś w stanie wrzucić wszystkie mapy, ale aby uzyskać identyczny/zbliżony efekt potrzebne będzie najprawdopodobniej trochę przeróbek jak ustawienia gammy dla bitmap, korekcja fresnel itp w zależności od rodzaju i materiału. Pojawił sie już na fromum podobny wątek; http://max3d.pl/forum/threads/99389-Jak-poprawnie-podpi%C4%85%C4%87-tekstury-PBR-w-Vray-(Maya) Poszukaj też ogólnej wiedzy na temat PBR w Vray.
Napisano 6 Marzec 20178 l Autor Ok, wiec zainstalowałem sobie plugin. Probrałem mape darmową z tej strony dla testu. I teraz staram się połączyć odpowiednio mapy do VrayMtl. Czy ktoś może mi powiedzieć jak poprawnie to połączyć ?
Napisano 8 Marzec 20178 l musisz sobie przekonwertować ten materiał w designerze - a później wyeksportować mapki pod Vray http://polycount.com/discussion/155524/pbr-basecolor-metallic-to-vray-3-2-corona-redshift-arnold-converter aktualnie Vray nie obsługuje metallic PBR (specular/gloss PBR tez nie).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto