marekkonieczny Napisano 6 Marzec 2017 Napisano 6 Marzec 2017 Czesc, Potrzebuję się dowiedzieć czy zakupione tekstury na https://www.gametextures.com/ albo innym portalu, jestem w stanie wrzucić do Vraya w 3ds maxie ? Posiadam Substance Designer, jeśli to pomoże. Pozdrawiam
stormwind Napisano 6 Marzec 2017 Napisano 6 Marzec 2017 Tak jesteś w stanie wrzucić wszystkie mapy, ale aby uzyskać identyczny/zbliżony efekt potrzebne będzie najprawdopodobniej trochę przeróbek jak ustawienia gammy dla bitmap, korekcja fresnel itp w zależności od rodzaju i materiału. Pojawił sie już na fromum podobny wątek; http://max3d.pl/forum/threads/99389-Jak-poprawnie-podpi%C4%85%C4%87-tekstury-PBR-w-Vray-(Maya) Poszukaj też ogólnej wiedzy na temat PBR w Vray.
marekkonieczny Napisano 6 Marzec 2017 Autor Napisano 6 Marzec 2017 Ok, wiec zainstalowałem sobie plugin. Probrałem mape darmową z tej strony dla testu. I teraz staram się połączyć odpowiednio mapy do VrayMtl. Czy ktoś może mi powiedzieć jak poprawnie to połączyć ?
andy_a Napisano 8 Marzec 2017 Napisano 8 Marzec 2017 musisz sobie przekonwertować ten materiał w designerze - a później wyeksportować mapki pod Vray http://polycount.com/discussion/155524/pbr-basecolor-metallic-to-vray-3-2-corona-redshift-arnold-converter aktualnie Vray nie obsługuje metallic PBR (specular/gloss PBR tez nie).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się