Napisano 7 Marzec 20178 l Witam. Od pewnego czasu postanowiłem poćwiczyć trochę z renderm i trochę z materiałami, powoli wychodzi ale mam mały problemik otóż materiał złotego zamknięcia postanowiłem wziąć z http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=644 lecz mój render odbiega znacznie odbiega i domyślam się ze to pewnie kwestia oświetlenia lub kamery. pozostałe materiały drewno metal robiłem sam. Poradźcie jak osiągnąć lepsze efekty. światło nad obiektem to to o mocy 12 Na koniec Jeszce jedno pytanie .. gdy gamme w Gamma and lut mam na 2,2 to wszystkie pliki tekstury ładować z zaznaczonym gamma automatic czy może override 1,0 lub 2,2?
Napisano 7 Marzec 20178 l Prawdopodobnie problem leży w tym, że pod tym kątem w złotym zamknięciu odbija się szara podłoga ( jednolita ), a górnych częściach zamka odbija się biały enviro. Dodatkowo - biały environment spłaszcza cały obraz. Min. Shading rate ma dziwną wartość ( 26 ). Spokojnie 10 wystarczy jeśli chcesz zaoszczędzić na czasie renderingu. Min subdivs na 2 w antialiasingu możesz z powodzeniem zamienić na 1 a max subdivs dać na 24 lub 32. To Ci skróci czas renderowania . Edytowane 7 Marzec 20178 l przez PixelDomain
Napisano 7 Marzec 20178 l Autor spróbuje wrzucić jakąś hdrke w enviro... czy che zaoszczędzić czas? jasne ze tak a kto by nie chciał ;)
Napisano 7 Marzec 20178 l Autor zdecydowanie lepiej coś jeszcze kombinować czy raczej do postpro? Jeszce ponawiam pytanie o gamme .. gdy gamme w Gamma and lut mam na 2,2 to wszystkie pliki tekstury w okienku wyboru pliku ładować z zaznaczonym gamma automatic czy może override 1,0 lub 2,2?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto