snizo Napisano 7 Marzec 2017 Napisano 7 Marzec 2017 Witam. Od pewnego czasu postanowiłem poćwiczyć trochę z renderm i trochę z materiałami, powoli wychodzi ale mam mały problemik otóż materiał złotego zamknięcia postanowiłem wziąć z http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=644 lecz mój render odbiega znacznie odbiega i domyślam się ze to pewnie kwestia oświetlenia lub kamery. pozostałe materiały drewno metal robiłem sam. Poradźcie jak osiągnąć lepsze efekty. światło nad obiektem to to o mocy 12 Na koniec Jeszce jedno pytanie .. gdy gamme w Gamma and lut mam na 2,2 to wszystkie pliki tekstury ładować z zaznaczonym gamma automatic czy może override 1,0 lub 2,2?
PixelDomain Napisano 7 Marzec 2017 Napisano 7 Marzec 2017 (edytowane) Prawdopodobnie problem leży w tym, że pod tym kątem w złotym zamknięciu odbija się szara podłoga ( jednolita ), a górnych częściach zamka odbija się biały enviro. Dodatkowo - biały environment spłaszcza cały obraz. Min. Shading rate ma dziwną wartość ( 26 ). Spokojnie 10 wystarczy jeśli chcesz zaoszczędzić na czasie renderingu. Min subdivs na 2 w antialiasingu możesz z powodzeniem zamienić na 1 a max subdivs dać na 24 lub 32. To Ci skróci czas renderowania . Edytowane 7 Marzec 2017 przez PixelDomain
snizo Napisano 7 Marzec 2017 Autor Napisano 7 Marzec 2017 spróbuje wrzucić jakąś hdrke w enviro... czy che zaoszczędzić czas? jasne ze tak a kto by nie chciał ;)
snizo Napisano 7 Marzec 2017 Autor Napisano 7 Marzec 2017 zdecydowanie lepiej coś jeszcze kombinować czy raczej do postpro? Jeszce ponawiam pytanie o gamme .. gdy gamme w Gamma and lut mam na 2,2 to wszystkie pliki tekstury w okienku wyboru pliku ładować z zaznaczonym gamma automatic czy może override 1,0 lub 2,2?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się