Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

Posiadam model który składa się w 3/4 z koloru czerwonego i 1/4 z zielonego, model składa się z wielu elementów i każdy z nich ma porozkładaną siatkę ręcznie. Chce użyć teraz opcji Pack uvs aby mi ładnie te elementy poukładało w kwadracie maksymalnie wykorzystując miejsce tylko nie może być pomieszany czerwony z zielonym tzn aby np 3 ćwiartki tekstury to były elementy czerwone i 1 ćwiartka zielone. Dla elementów nadałem material id odpowiednio 1 i 2 ale nie wiem jak użyć opcji pack uvs aby mi to poukładało na kwadracie tylko że bez mieszania elementów czerwonych z zielonymi.

Edytowane przez Tomy

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie rozumiem tego co chcesz osiągnąć, co to za różnica w którym miejscu na UV mapie będą te elementy ? Jeśli serio chcesz mieć to jakoś posegregowane kolorami, zrób to ręcznie. Tylko osobiście nie rozumiem po co.

Napisano
  • Autor

Będę edytował to wszystko w quixel suite i nie chce mieć tekstury dalmatyńczyka do tego.

Napisano

Nigdy nie używałem quixela, a jedynie Substance paintera. Nie masz tam możliwości bake ID Map ? Poszukaj. Ja ci więcej nie pomogę. Bo program nie mój.

Napisano
  • Autor

Dobra to powiedzmy jakoś ręcznie sobie ogarnę

 

ale napotkałem pewien problem, kiedy mam rozłożoną siatkę uv dla jakiegokolwiek obiektu i dam modyfikator edit poly (przykładowo by atachować lub detachować ale mogę równie dobrze nic nie robić) i ponownie modyfikator uvw unwrap to usuwa moją rozłożoną siatkę i wraca do momentu jakby pierwszy raz był użyty modyfikator wcześniej nie miałem tego problemu więc pewnie coś gdzieś przestawiłem ale nie do końca wiem co :D

 

Fotka jak to wygląda

http://imgur.com/a/pUBLM

 

Proszę was o pomoc :)

Edytowane przez Tomy

Napisano

A nie lepiej po unwrapie dać convert to editable poly? Wtedy robisz co chcesz i uv nie powinna zniknąć po ponownym nalożeniu unvrapa.

Napisano

Witam, mam pytanie - poziom beginner. Co poszło nie tak w schemacie mojego działania? Wykonałem model low poly w maxie, poźniej unwrap, po czym wykonałem relief w Zbrushu. Jak i gdzie powinno odbyć się układanie uv-ek? Tutaj normal wypalony został w zbr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.