Napisano 10 Marzec 20178 l Witam Posiadam model który składa się w 3/4 z koloru czerwonego i 1/4 z zielonego, model składa się z wielu elementów i każdy z nich ma porozkładaną siatkę ręcznie. Chce użyć teraz opcji Pack uvs aby mi ładnie te elementy poukładało w kwadracie maksymalnie wykorzystując miejsce tylko nie może być pomieszany czerwony z zielonym tzn aby np 3 ćwiartki tekstury to były elementy czerwone i 1 ćwiartka zielone. Dla elementów nadałem material id odpowiednio 1 i 2 ale nie wiem jak użyć opcji pack uvs aby mi to poukładało na kwadracie tylko że bez mieszania elementów czerwonych z zielonymi. Edytowane 11 Marzec 20178 l przez Tomy
Napisano 10 Marzec 20178 l nie rozumiem tego co chcesz osiągnąć, co to za różnica w którym miejscu na UV mapie będą te elementy ? Jeśli serio chcesz mieć to jakoś posegregowane kolorami, zrób to ręcznie. Tylko osobiście nie rozumiem po co.
Napisano 10 Marzec 20178 l Autor Będę edytował to wszystko w quixel suite i nie chce mieć tekstury dalmatyńczyka do tego.
Napisano 10 Marzec 20178 l Nigdy nie używałem quixela, a jedynie Substance paintera. Nie masz tam możliwości bake ID Map ? Poszukaj. Ja ci więcej nie pomogę. Bo program nie mój.
Napisano 11 Marzec 20178 l Autor Dobra to powiedzmy jakoś ręcznie sobie ogarnę ale napotkałem pewien problem, kiedy mam rozłożoną siatkę uv dla jakiegokolwiek obiektu i dam modyfikator edit poly (przykładowo by atachować lub detachować ale mogę równie dobrze nic nie robić) i ponownie modyfikator uvw unwrap to usuwa moją rozłożoną siatkę i wraca do momentu jakby pierwszy raz był użyty modyfikator wcześniej nie miałem tego problemu więc pewnie coś gdzieś przestawiłem ale nie do końca wiem co :D Fotka jak to wygląda http://imgur.com/a/pUBLM Proszę was o pomoc :) Edytowane 11 Marzec 20178 l przez Tomy
Napisano 22 Marzec 20178 l A nie lepiej po unwrapie dać convert to editable poly? Wtedy robisz co chcesz i uv nie powinna zniknąć po ponownym nalożeniu unvrapa.
Napisano 8 Kwiecień 20177 l Witam, mam pytanie - poziom beginner. Co poszło nie tak w schemacie mojego działania? Wykonałem model low poly w maxie, poźniej unwrap, po czym wykonałem relief w Zbrushu. Jak i gdzie powinno odbyć się układanie uv-ek? Tutaj normal wypalony został w zbr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto