Skocz do zawartości

Max 6 wywala


GRiPi

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc, mam problem z maxem, a mianowicie mam pewna scenke (ok. 5100 poly) i gdy daje meshsmooth na powiedmy 2 inter. i rendruje to pojawia sie blad(printscreen w zalaczniku). to samo jest gdy dam inter. 1 w viewportach.

Moj config to duron 1ghz 256mb sdr i geforce3@Quadro DCC win xp pro. Podejzewalem ze chodzi o pamiec to dalem swapa windowego na 1920 mb, ale to nic nie dalo. Slyszalem gdzies ze max 6 ma swojego wlasnego swapa - moze by to pomoglo? Nie chodzi mi juz o szybkosc tego wszystkiego, ale ze by po prostu dzialalo.

I jeszcze drugi problem - przez przypadek wlanczyla mi sie opcja w vportach dzieki ktorej w nich podczas zmiena widoku(przesuwania obracania) nie widac obiektow. Gdzie to wylanczyc???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zrobilem maly tescik: w nowej scenie stworzylem sfere z 200 stepow(39700 poly) - super, ekstra, plynnie, dodalem ms na 1 - troche przelicza i o dziwo dziala, troche scina ale dziala. Wychodzi na to ze sama scena chyba jest rabnieta, sprobuje wyeksportowac wszystkie obiekty, wstawic do nowej i zobaczymy co z tego bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności