Jump to content

Animacja precesji


kkingstoun

Recommended Posts

Cześć,

 

jestem zupełnie początkujący w pracy przy 3DS Max 2017, ale próbuję uzyskać animacje precesji (koniec wektora (strzałki) powinien poruszać się po okręgu w stałej odległości od normalnej). Ktoś mógłby podpowiedzieć jak prawidłowo rozwiązać problem?

 

Podgląd aktualnego rezultatu:

 

246p7au.png

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

jak dla mnie to dwie kości jedna (główna) na dole wektora, ona będzie trzymać go w miejscu powinna mieć dół strzałki przypisany wagowo na 1, natomiast druga analogicznie będzie trzymała grot (wagowo 1 tzn kolor czerwony ma w czasie malowania wag wtedy wybrane wierzchołki będą zależne jedynie od tej jednej kości). Punkty pomiędzy tymi kościami rozłóż dość równo. potem sparentuj je ze sobą i tej odpowiedzialnej za grot ogranicz pole manewru do lokalnej osi Z (tak żeby szła tylko w kierunku swojej "góry"). Potem pozostanie podpiąć to do jakiegoś helpera tak żeby cała strzałka za nim podążała :) mam nadzieję, że na coś to Cie nakieruje. Dawno z maxa nie korzystałem więc nie opiszę Ci co jak dokładnie się nazywa.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy