Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

 

jestem zupełnie początkujący w pracy przy 3DS Max 2017, ale próbuję uzyskać animacje precesji (koniec wektora (strzałki) powinien poruszać się po okręgu w stałej odległości od normalnej). Ktoś mógłby podpowiedzieć jak prawidłowo rozwiązać problem?

 

Podgląd aktualnego rezultatu:

 

246p7au.png

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

jak dla mnie to dwie kości jedna (główna) na dole wektora, ona będzie trzymać go w miejscu powinna mieć dół strzałki przypisany wagowo na 1, natomiast druga analogicznie będzie trzymała grot (wagowo 1 tzn kolor czerwony ma w czasie malowania wag wtedy wybrane wierzchołki będą zależne jedynie od tej jednej kości). Punkty pomiędzy tymi kościami rozłóż dość równo. potem sparentuj je ze sobą i tej odpowiedzialnej za grot ogranicz pole manewru do lokalnej osi Z (tak żeby szła tylko w kierunku swojej "góry"). Potem pozostanie podpiąć to do jakiegoś helpera tak żeby cała strzałka za nim podążała :) mam nadzieję, że na coś to Cie nakieruje. Dawno z maxa nie korzystałem więc nie opiszę Ci co jak dokładnie się nazywa.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności