Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

witam męczę się z takim oto problemem

dldji8coisfr.png

chodzi o to ze chce aby tego typu działo samo podążało za celem (namierzało go) tam gdzie helpery ta są piwoty ruchomych osi. korzystam tu z bones gdyż chce ograniczyć kąty ruchu. Ciężko trochę to wyjaśnić ale chodzi o to ze pierwszeństwo odchylania mają cylindry a gdy osiągną dopuszczalny maksymalny kąt to wtedy odpowiednio zmienia kąt korpus( box do którego są zamocowane cylindry), czyli cel przelatuje nad działem to cylindry unoszą się celując najwyżej jak mogą, a gdy trzeba wycelować wyżej to korpus się obniża (zmienia kąt w miejscu łączenia z podstawą tam gdzie środkowy helper) sprawiając iż obiekt dalej jest na celowniku. ponadto jeśli chodzi o celowanie prawo lewo to odbywa się one dzięki ruchomej podstawie (płaski cylinder) jak wy byście się za to zabrali?

przy swoich próbach używałem lookAt dla namierzania oraz dwóch HI solver do sterowania kośćmi

 

moje próby dały taki efekt

 

bflp5v4yxc5u.png

tylko problem teraz jak przekazać rozbieżność miedzy kątem celującej kości (o jej maksymalnym odchyleniu) a przypiętego do niej dummy z kontrolerem lookAt czy da się jakoś przekazać ją do kości środkowej?

niestety orientation constraint dla dla środkowej kości nie chce się podpiąć do dummiego z powodu bycia w tej samej hierarchii

Edytowane przez snizo
  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności