keajra Napisano 14 Kwiecień 2017 Napisano 14 Kwiecień 2017 [video=youtube_share;K-VyoqRB5_g] https://www.unrealengine.com/blog/photorealistic-character-sample-released Epic Games has released a realistic, comprehensive Unreal Engine 4 sample along with accompanying documentation to demonstrate the use of high-quality character shader techniques, similar to those used for characters in Paragon, Epic's MOBA for PC and PS4. Wyglada niezle.
Graft Napisano 14 Kwiecień 2017 Napisano 14 Kwiecień 2017 Ogólnie całkiem fajnie to wygląda. Tekstury i sam shader rewelacja, ale sam model postaci to już bym polemizował, czy jest taki realistyczny. Szczególnie te oczy wydają się jakieś dziwne. Powinni wybrać coś bardziej naturalnego do takiej prezentacji Cóż, czekamy teraz na odpowiedź ze strony Unity
keajra Napisano 14 Kwiecień 2017 Autor Napisano 14 Kwiecień 2017 Ze strony Unity to raczej odpowiedzi nie bedzie. Jest to silnik do innych gier, raczej nie AAA. Odpowiedz moze jednak przyjsc od DICE czy Crytek. Co do oczu tez sie zgadzam, nie pasuja mi, ale shader skory i wlosy jak na real time bardzo dobre. Chyba najlepsze jak do tej pory do realnego zastosowania. Pamietam te tech demo do PS4 gdzie prezentowana jeszcze lepsze shadery, ale cala moc PS4 byla zuzyta na jedna glowke, wiec trudno bylo mowic o czyms praktycznym.
Imperator Napisano 14 Kwiecień 2017 Napisano 14 Kwiecień 2017 No nie wiem, sama główka taka realistyczna nie jest, ale to już pewne wina artysty, z kolei na zbliżeniach sss chyba za duży i sprawia wrażenie woskowatości, szczególnie przy ustach. Du*y mi nie urwało ale zawsze to jakiś kolejny krok, choć w marmosecie widziałem lepsze ale on z kolei jest nastawiony na konkretną scenę a nie kilogramy ludziów na ekranie :)
Graft Napisano 14 Kwiecień 2017 Napisano 14 Kwiecień 2017 Ze strony Unity to raczej odpowiedzi nie bedzie. Jest to silnik do innych gier, raczej nie AAA. Odpowiedz moze jednak przyjsc od DICE czy Crytek. Pewnie masz rację. Trochę się nie orientuję w kwestii silników do gier. Wszędzie widzę jak te dwa silniki zestawia się ze sobą więc pomyślałem, że rywalizują na tym samym poletku. Teraz dopiero doczytałem, że chodzi raczej o model biznesowy. Co do samego shadera to chętnie zobaczyłbym go na tym modelu ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się