Jump to content

Modelowanie i użycie materiałów


verick

Recommended Posts

Cześć, zacząłem robić trochę rzeczy w 3ds maxie, widziałem, że do wersji 2013 (14?) można było dać bitmape na tło frontu i tam nią operować a obecnie działa tylko w trybie perspective.. czytałem, że najlepiej dać na plane we froncie i wtedy przybliżać, problem jest taki, że gdy wchodze w material editor to mam kilka podstawowych materiałów (na kulkach :D) po usunięciu jakiegoś kompletnie nie wiem jak wgrać tam bitmape lub chociaż szachownice (checker).. we wcześniejszych wersjach, jeszcze 2015 klikało się po prostu kwadracik przy Diffuse i wgrywało, jak w najnowszym 3d maxie (2018) mogę wgrać bitmape lub chociaż tego checkera do kulki?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Dość niejasno zadałeś pytanie, ale:

-możesz dać bitmapę na tło viewportu

-może chodzi Ci o 'nowy' material editor, możesz przełączyć na 'stary'- musisz zmienić 'slate material editor' na 'compact material editor' - górny lewy róg okienka edytora materiałów- 'modes'

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy