verick Napisano 27 Kwiecień 2017 Napisano 27 Kwiecień 2017 Cześć, zacząłem robić trochę rzeczy w 3ds maxie, widziałem, że do wersji 2013 (14?) można było dać bitmape na tło frontu i tam nią operować a obecnie działa tylko w trybie perspective.. czytałem, że najlepiej dać na plane we froncie i wtedy przybliżać, problem jest taki, że gdy wchodze w material editor to mam kilka podstawowych materiałów (na kulkach :D) po usunięciu jakiegoś kompletnie nie wiem jak wgrać tam bitmape lub chociaż szachownice (checker).. we wcześniejszych wersjach, jeszcze 2015 klikało się po prostu kwadracik przy Diffuse i wgrywało, jak w najnowszym 3d maxie (2018) mogę wgrać bitmape lub chociaż tego checkera do kulki?
mitic Napisano 28 Kwiecień 2017 Napisano 28 Kwiecień 2017 Dość niejasno zadałeś pytanie, ale: -możesz dać bitmapę na tło viewportu -może chodzi Ci o 'nowy' material editor, możesz przełączyć na 'stary'- musisz zmienić 'slate material editor' na 'compact material editor' - górny lewy róg okienka edytora materiałów- 'modes'
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się