Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

chciałabym się podzielić moim najnowszym projektem, po dłuższej przerwie powrót do dłubania w Marvelous Designerze.

Wykończenie Max&Vray.

 

C&c mile widziane :)

 

Pozdrawiam,

Ania

 

 

312ec352681607.5919595b11522.jpg

 

8d7e4552681607.5919595b11a2f.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajne.

 

Moje dawne przygody z vrayem i z proba symulowania materialu takiego mniej wiecej jak Twoj, konczyly sie zawsze porazka.

Mozesz napisac i/lub pokazac jak wyglada Twoj vray mat?

Z tego co czytalem kiedys to trzeba displacement zastosowac, no wlasnie ale nie mam pojecia.

 

Ten taki zamszowy material fajnie Ci wyszedl - wlasni taki kiedys chcialem uzyskac - bez powodzenia.

Napisano

Dzięki za miłe komentarze!

 

keajra, po pierwsze cieszy mnie, że widać, że zamsz. Podstawą w robieniu tego typu materiałów jest dla mnie falloff w diffusie (jaśniejszy kolor na krawędziach), tutaj zawsze eksperymentuję z krzywą, po prostu robię pod ujęcie tak żeby ładnie wyglądało :) i drugi kluczowy składnik dla mnie to bump - dość drobny, ale z dużym natężeniem (tutaj 30), wtedy światło się ładnie rozprasza i jest ten efekt miękkości. A potem to już zostają detale według uznania, czyli drobne niedoskonałości, zagniecenia, itp. Przy tej rozdzielczości obyło się bez displacementu.

 

edit:

A i dla zmatowienia roughness duży był 0,8.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności