mały królik Napisano 15 Maj 2017 Share Napisano 15 Maj 2017 Hej, chciałabym się podzielić moim najnowszym projektem, po dłuższej przerwie powrót do dłubania w Marvelous Designerze. Wykończenie Max&Vray. C&c mile widziane :) Pozdrawiam, Ania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keajra Napisano 15 Maj 2017 Share Napisano 15 Maj 2017 Fajne. Moje dawne przygody z vrayem i z proba symulowania materialu takiego mniej wiecej jak Twoj, konczyly sie zawsze porazka. Mozesz napisac i/lub pokazac jak wyglada Twoj vray mat? Z tego co czytalem kiedys to trzeba displacement zastosowac, no wlasnie ale nie mam pojecia. Ten taki zamszowy material fajnie Ci wyszedl - wlasni taki kiedys chcialem uzyskac - bez powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miuy Napisano 16 Maj 2017 Share Napisano 16 Maj 2017 podoba się, dobra robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pionier Napisano 16 Maj 2017 Share Napisano 16 Maj 2017 nie ma lipy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mały królik Napisano 16 Maj 2017 Autor Share Napisano 16 Maj 2017 Dzięki za miłe komentarze! keajra, po pierwsze cieszy mnie, że widać, że zamsz. Podstawą w robieniu tego typu materiałów jest dla mnie falloff w diffusie (jaśniejszy kolor na krawędziach), tutaj zawsze eksperymentuję z krzywą, po prostu robię pod ujęcie tak żeby ładnie wyglądało :) i drugi kluczowy składnik dla mnie to bump - dość drobny, ale z dużym natężeniem (tutaj 30), wtedy światło się ładnie rozprasza i jest ten efekt miękkości. A potem to już zostają detale według uznania, czyli drobne niedoskonałości, zagniecenia, itp. Przy tej rozdzielczości obyło się bez displacementu. edit: A i dla zmatowienia roughness duży był 0,8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi