Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej

 

Chciałem wykonać od zera scene w klimacie europejskiego postapo na silniku UE4. Założenie było takie, że ma wyglądać ponuro, szaro i nieprzyjaźnie człowiekowi. Jednak stylistycznie miało być połączeniem surrealizmu z realizmem. Wszyło tak:

 

arkadiusz-wiktor-3.jpg?1495223652

 

Moje pytanie brzmi: co jest tutaj nie tak, czemu wygląda to słabo i sztucznie. Mam ustawione i włączone wszystkie opcje w Global PostProcess z wyjątkiem blooma i blura, a nastrój miał tworzyć ExponentialHeighFog z ustawieniem na brąz.

Edytowane przez Dante190884

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo dużo

pooglądaj referki, bo chyba wszytko robiłeś na czuja.

1. zbyt duże powierzchnie bez detalu - np ściana betonowa powinna mieć pęknięcia, odłupania, wystający żelbet itp

2. podłoże to samo za mało deatlu

3. bramki siatka jakby były nowe, nie ma zróżnicowania materiału

4, krzaczki/trawka to chyba tylko dwa assety powielone

5. łączenie ścian - prosta kreska - tu się kończy jeden materiał a tu zaczyna drugi

6. zielepachy czy co tam się po scianie pnie za słabo widać zlewa się z tłem

7. oświetlenie - jest a jakby chyba go brak

8. drzewo z tyłu wygląda jak asset sprzed dekady

9 nie widzę piachu, ta bramka powinna być w wyschniętym błocie a stoi sobie na płaskiej powierzchni

10. drzwi to tylko textura ?

itd, itd

Więcej referek pozbieraj bez tego ani rusz jeśli chcesz by praca była pro, pooglądaj concepty z crysis, farcry 3, najnowszych FPP shooterów itp

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności