Napisano 20 Maj 20177 l Hej Chciałem wykonać od zera scene w klimacie europejskiego postapo na silniku UE4. Założenie było takie, że ma wyglądać ponuro, szaro i nieprzyjaźnie człowiekowi. Jednak stylistycznie miało być połączeniem surrealizmu z realizmem. Wszyło tak: Moje pytanie brzmi: co jest tutaj nie tak, czemu wygląda to słabo i sztucznie. Mam ustawione i włączone wszystkie opcje w Global PostProcess z wyjątkiem blooma i blura, a nastrój miał tworzyć ExponentialHeighFog z ustawieniem na brąz. Edytowane 20 Maj 20177 l przez Dante190884
Napisano 20 Maj 20177 l bardzo dużo pooglądaj referki, bo chyba wszytko robiłeś na czuja. 1. zbyt duże powierzchnie bez detalu - np ściana betonowa powinna mieć pęknięcia, odłupania, wystający żelbet itp 2. podłoże to samo za mało deatlu 3. bramki siatka jakby były nowe, nie ma zróżnicowania materiału 4, krzaczki/trawka to chyba tylko dwa assety powielone 5. łączenie ścian - prosta kreska - tu się kończy jeden materiał a tu zaczyna drugi 6. zielepachy czy co tam się po scianie pnie za słabo widać zlewa się z tłem 7. oświetlenie - jest a jakby chyba go brak 8. drzewo z tyłu wygląda jak asset sprzed dekady 9 nie widzę piachu, ta bramka powinna być w wyschniętym błocie a stoi sobie na płaskiej powierzchni 10. drzwi to tylko textura ? itd, itd Więcej referek pozbieraj bez tego ani rusz jeśli chcesz by praca była pro, pooglądaj concepty z crysis, farcry 3, najnowszych FPP shooterów itp
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto