Dante190884 Napisano 20 Maj 2017 Napisano 20 Maj 2017 (edytowane) Hej Chciałem wykonać od zera scene w klimacie europejskiego postapo na silniku UE4. Założenie było takie, że ma wyglądać ponuro, szaro i nieprzyjaźnie człowiekowi. Jednak stylistycznie miało być połączeniem surrealizmu z realizmem. Wszyło tak: Moje pytanie brzmi: co jest tutaj nie tak, czemu wygląda to słabo i sztucznie. Mam ustawione i włączone wszystkie opcje w Global PostProcess z wyjątkiem blooma i blura, a nastrój miał tworzyć ExponentialHeighFog z ustawieniem na brąz. Edytowane 20 Maj 2017 przez Dante190884
Idaho Napisano 20 Maj 2017 Napisano 20 Maj 2017 bardzo dużo pooglądaj referki, bo chyba wszytko robiłeś na czuja. 1. zbyt duże powierzchnie bez detalu - np ściana betonowa powinna mieć pęknięcia, odłupania, wystający żelbet itp 2. podłoże to samo za mało deatlu 3. bramki siatka jakby były nowe, nie ma zróżnicowania materiału 4, krzaczki/trawka to chyba tylko dwa assety powielone 5. łączenie ścian - prosta kreska - tu się kończy jeden materiał a tu zaczyna drugi 6. zielepachy czy co tam się po scianie pnie za słabo widać zlewa się z tłem 7. oświetlenie - jest a jakby chyba go brak 8. drzewo z tyłu wygląda jak asset sprzed dekady 9 nie widzę piachu, ta bramka powinna być w wyschniętym błocie a stoi sobie na płaskiej powierzchni 10. drzwi to tylko textura ? itd, itd Więcej referek pozbieraj bez tego ani rusz jeśli chcesz by praca była pro, pooglądaj concepty z crysis, farcry 3, najnowszych FPP shooterów itp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się