Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam spory problem. Przy użyciu 3ds Max + VRay staram się wyłuskać efekt taki jak zamieściłem poniżej. Lecz pojawia się problem. Jaką drogą pójść żeby taki efekt otrzymać przy użyciu map. Kombinowałem z użyciem standardowo: Diff, Spec, Normal, ,a nawet displacement map (oczywiscie + VrayDisplamentMod).

Główne pytanie brzmi, czy musze zrobić coś więcej. jakaś dodatkowa mapa, plugin, itp..

czy poprostu skupić się na tym displementmod, ze to w nim tkwi sedno takich wypukłości jak poniżej.

 

Mam nadzieje ze mnie ktos zrozumiał. :P

 

zeljko-mi_aqqersx.jpg

zeljko-mi_aqqerwq.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Wątpię czy osiągniesz taki efekt używając tylko tekstur. Dużo łatwiej zrobić to w zbrushu czy nawet w maksie modelując osobno. Zresztą displace zżera mega dużo pamięci przy renderowaniu i unikam go jak ognia. Mam w kompie 32GB i zdarzało mi się, że wywalał się przy renderze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności