szajer19 Napisano 20 Czerwiec 2017 Napisano 20 Czerwiec 2017 Witam. Mam spory problem. Przy użyciu 3ds Max + VRay staram się wyłuskać efekt taki jak zamieściłem poniżej. Lecz pojawia się problem. Jaką drogą pójść żeby taki efekt otrzymać przy użyciu map. Kombinowałem z użyciem standardowo: Diff, Spec, Normal, ,a nawet displacement map (oczywiscie + VrayDisplamentMod). Główne pytanie brzmi, czy musze zrobić coś więcej. jakaś dodatkowa mapa, plugin, itp.. czy poprostu skupić się na tym displementmod, ze to w nim tkwi sedno takich wypukłości jak poniżej. Mam nadzieje ze mnie ktos zrozumiał. :P
tiger250 Napisano 20 Czerwiec 2017 Napisano 20 Czerwiec 2017 Wątpię czy osiągniesz taki efekt używając tylko tekstur. Dużo łatwiej zrobić to w zbrushu czy nawet w maksie modelując osobno. Zresztą displace zżera mega dużo pamięci przy renderowaniu i unikam go jak ognia. Mam w kompie 32GB i zdarzało mi się, że wywalał się przy renderze.
szajer19 Napisano 20 Czerwiec 2017 Autor Napisano 20 Czerwiec 2017 Dobrze wiedzieć. Dzięki wielkie za odpowiedz.
PICsell Napisano 20 Czerwiec 2017 Napisano 20 Czerwiec 2017 (edytowane) To jest displacement. Tutaj mapy których użyto: http://soady.artstation.com/projects/gwbX8 https://www.artstation.com/artwork/gwbX8 Edytowane 20 Czerwiec 2017 przez PICsell
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się