Napisano 20 Czerwiec 20177 l Witam. Mam spory problem. Przy użyciu 3ds Max + VRay staram się wyłuskać efekt taki jak zamieściłem poniżej. Lecz pojawia się problem. Jaką drogą pójść żeby taki efekt otrzymać przy użyciu map. Kombinowałem z użyciem standardowo: Diff, Spec, Normal, ,a nawet displacement map (oczywiscie + VrayDisplamentMod). Główne pytanie brzmi, czy musze zrobić coś więcej. jakaś dodatkowa mapa, plugin, itp.. czy poprostu skupić się na tym displementmod, ze to w nim tkwi sedno takich wypukłości jak poniżej. Mam nadzieje ze mnie ktos zrozumiał. :P
Napisano 20 Czerwiec 20177 l Wątpię czy osiągniesz taki efekt używając tylko tekstur. Dużo łatwiej zrobić to w zbrushu czy nawet w maksie modelując osobno. Zresztą displace zżera mega dużo pamięci przy renderowaniu i unikam go jak ognia. Mam w kompie 32GB i zdarzało mi się, że wywalał się przy renderze.
Napisano 20 Czerwiec 20177 l To jest displacement. Tutaj mapy których użyto: http://soady.artstation.com/projects/gwbX8 https://www.artstation.com/artwork/gwbX8 Edytowane 20 Czerwiec 20177 l przez PICsell
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto