mitic Napisano 20 Czerwiec 2017 Napisano 20 Czerwiec 2017 Jak w tytule- ktoś poradzi jak użyć symetri w working pivot/ albo pick pivot/ ewentualnie inaczej Problem polega na przełączaniu się working na zwykły układ przy wybraniu modyfikatora symetrii/ mirror. (mimo że osie są OK i teoretycznie symetria wzgl. X powinna podziałać jak trzeba, modyfikator nie 'łapie" X z working tylko z world pozdrawiam
m198891 Napisano 2 Sierpień 2017 Napisano 2 Sierpień 2017 Hej jestem początkujący w 3ds maxie ale może uda mi się pomóc. Zapodam Ci dwa filmiki dotyczące symetrii i modyfikatorów. Myślę, że powinno dać radę :)
mitic Napisano 15 Sierpień 2017 Autor Napisano 15 Sierpień 2017 Dzięki, ale wiem jak powinny działać te modyfikatory, problem w tym że nie działają.. a raczej działają do czasu.. nagrałem 1 minutowy filmik (23 MB) ilustrujący problem- 38 sekunda- coś przeskakuje, układ współrzędnych zmienia się bez powodu https://we.tl/b1M5tAZXMD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się