Skocz do zawartości

working pivot i symetria


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak w tytule- ktoś poradzi jak użyć symetri w working pivot/ albo pick pivot/ ewentualnie inaczej

 

Problem polega na przełączaniu się working na zwykły układ przy wybraniu modyfikatora symetrii/ mirror. (mimo że osie są OK i teoretycznie symetria wzgl. X powinna podziałać jak trzeba, modyfikator nie 'łapie" X z working tylko z world

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej

jestem początkujący w 3ds maxie ale może uda mi się pomóc. Zapodam Ci dwa filmiki dotyczące symetrii i modyfikatorów. Myślę, że powinno dać radę :)

Napisano

Dzięki, ale wiem jak powinny działać te modyfikatory, problem w tym że nie działają.. a raczej działają do czasu..

 

nagrałem 1 minutowy filmik (23 MB) ilustrujący problem- 38 sekunda- coś przeskakuje, układ współrzędnych zmienia się bez powodu

 

https://we.tl/b1M5tAZXMD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności