Jump to content

m198891

Members
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

31 Excellent

About m198891

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    warszawa
  1. he he he to na pewno ;) dzięki wielkie za poradę !
  2. do 600 zł maks 700 zł, nie musi być to cena nowej karty. Też się zastanawiałem czy nie przejść na Nvidia jakiś starszy model.
  3. Witam, chciałbym wymienić kartę graficzną na bardziej wydajniejszy model. Zestaw ma już 4 lata, a niestety bardzo muli przy Substance Painter i jest to droga przez mękę. - płyta główna GIGABYTE P67A-UD3-B3- pamięć RAM HyperX 2x4 giga 1600Hz ddr3- procesor i5 intela - karta graficzna Gigabite HD 6950 1giga- zasilacz 600W- Win 7 64-dysk Sata III 1 tera. Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam
  4. Za darmo to tylko strona główna Keyshot na youtube i https://www.youtube.com/channel/UCrmRxJbRc9RCDXc5m4HP97g ten koleś reszta płatne :) pozdr
  5. To jest pytanie typu, nie chce mi się poszukać w google więc się spytam na forum MOŻE się ktoś odezwie. Zrozum, nie krytykuje pytania i nie uważam, że jest durne bo każdy zaczynał ale na pierwszej lepszej stronie www masz odpowiedź. Fora takie jak te gdzie są starzy wyjadacze pamiętający maxa 4 i blendera na poziomie tetrisa ;) nie odpowiedzą. Pozdrawiam i działaj dalej.http://wiki.polycount.com/wiki/Texturing
  6. Dobrze żebyś się zaznajomił z pojęciami typu - Padding, cheker map, Pixel density, bleed texture, http://wiki.polycount.com/wiki/Texture_Coordinates https://quixel.se/tutorial/uv-mapping-for-the-suite/ PS: jest bardzo dużo filmów na Youtube które tłumaczą podstawy rozkładania map UV. Początki są najtrudniejsze. Pozdr
  7. To są podstawy. Proszę -> http://www.impossible3ds.com/jak-mapowac-obiekty-w-3ds-maxie-opis-unwrap-uvw-cz-3/
  8. Hej. Zdaje mi się, że ten temat był przerabiany na forum wielokrotnie i nikt ze starych wyjadaczy (ja nim nie jestem) już nie ma ochoty odpowiedzieć na Twoje pytanie. Dobrze jak byś się bardziej wysilił i poszukał w internetach więcej info. Podam parę linków które powinny pomóc w rozwiązaniu problemu. Normal mapy są trudnym tematem do ogranięcia ale na pewno dasz sobie z tym radę. PS bardzo ważne jest gdzie przeglądasz normal mapy tzn. silnikach graficznych czy viewportcie programu 3D. Pozdrawiam http://polycount.com/discussion/146667/a-practical-guide-on-normal-mapping-for-games https://www.youtube.com/results?search_query=xnormal+tutorial+
  9. Może spróbuj drugi unwrap załadować na drugi kanał ?? albo edytować tak teksturę , żeby była taka pofalowana ?
  10. Proponuje zainteresować się najnowszym unfoldem 3D. Algorytm tego programu (albo część) zaimplementowali w najnowszej mayi. Działa rewelacyjnie. Można oczywiście zobaczyć program za pomocą triala i przetestować. Serdecznie pozdrawiam.
  11. Sprawdź czy masz wyłączony keyboard shortcut override toggle. Jak zapisujesz skróty klawiszowe załaduj je ponownie. Zapisz sobie całą scenę jako maxstart , może to pomoże. Pozdrawiam.
  12. Dobrze odwzorowałeś model z kursu :) nie neguje Twojej pracy i nie mam zamiaru trolować w jakikolwiek sposób. Sam robię bardzo dużo modeli z tutoriali ale jak pokazuje to informuje innych ziomków. Tak jest lepiej pozdr.
  13. Witam uczę się Keyshota z tutoriali i dokumentacji. Towrze materiał i nie wiem gdzie się znajduje skalowanie w nodzie Brush. W wersji 6 jest to klarownie pokazane. Pozdrawiam
  14. możesz nałożyć floater i go pomalować. pozdrawiam
  15. Hej, miałem podobną sytuacje (max 2016 win 7 64) po aktualizacji windowsa. Zblokowałem system i wgrałem najnowsze pacze. Nie wiem co dotychczas próbowaliście. Może reset maxa by pomógł. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy