Napisano 20 Czerwiec 20177 l Jak w tytule- ktoś poradzi jak użyć symetri w working pivot/ albo pick pivot/ ewentualnie inaczej Problem polega na przełączaniu się working na zwykły układ przy wybraniu modyfikatora symetrii/ mirror. (mimo że osie są OK i teoretycznie symetria wzgl. X powinna podziałać jak trzeba, modyfikator nie 'łapie" X z working tylko z world pozdrawiam
Napisano 2 Sierpień 20177 l Hej jestem początkujący w 3ds maxie ale może uda mi się pomóc. Zapodam Ci dwa filmiki dotyczące symetrii i modyfikatorów. Myślę, że powinno dać radę :)
Napisano 15 Sierpień 20177 l Autor Dzięki, ale wiem jak powinny działać te modyfikatory, problem w tym że nie działają.. a raczej działają do czasu.. nagrałem 1 minutowy filmik (23 MB) ilustrujący problem- 38 sekunda- coś przeskakuje, układ współrzędnych zmienia się bez powodu https://we.tl/b1M5tAZXMD
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto