Napisano 6 Lipiec 20177 l Hej, Mam pytanie. Pracuję w studiu, które między innymi, zajmuje się projektowaniem designu na samochody rajdowe, wyścigowe itp. Z reguły kupujemy lub budujemy model 3D, teksturujemy w Keyshocie a cały design projektujemy w Photoshopie. Przyznam, że to dosyć uciążliwa sytuacja, w której po każdym przesunięciu elementu designu, sejwuje BMP. i potem odświeżam ją na modelu auta w keyshot. Dla tego tez nasuwa mi się pytanie. Czy istnieje program, który pozwoliłby mi ręczne ”rysowanie” na modelu 3D? Jest coś godnego polecenia? Chodzi mi o to aby efekt był prawie natychmiastowy.. Pozdrawiam jeśli napisałem nie tu gdzie trzeba, przepraszam za bałagan.
Napisano 6 Lipiec 20177 l Substance Painter, Mari, Quixel dla photoshopa, polecił bym też sprawdzić zbrusha bo ma "natywne" połączenie z keyshotem (ale to droższy wydatek od powyższych bo zbrush + keyshot bridge to ok. 1k usd) Sprawdź te 4 pozycje.
Napisano 6 Lipiec 20177 l Autor Substance Painter, Mari, Quixel dla photoshopa, polecił bym też sprawdzić zbrusha bo ma "natywne" połączenie z keyshotem (ale to droższy wydatek od powyższych bo zbrush + keyshot bridge to ok. 1k usd) Sprawdź te 4 pozycje. Dziękuję. Ogólnie Zbrush za drogi na ten moment ale to jest wyjście na przyszłość. Quixel i Mari to czarna magia, ale sprawdzę. Najlepszy chyba będzie substance pinter. Ogólnie chodzi mi o to, by móc projektować na modelu a textury nadawać już keyshot.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto