Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej,

 

Mam pytanie. Pracuję w studiu, które między innymi, zajmuje się projektowaniem designu na samochody rajdowe, wyścigowe itp.

Z reguły kupujemy lub budujemy model 3D, teksturujemy w Keyshocie a cały design projektujemy w Photoshopie.

Przyznam, że to dosyć uciążliwa sytuacja, w której po każdym przesunięciu elementu designu, sejwuje BMP. i potem odświeżam ją na modelu auta w keyshot.

 

Dla tego tez nasuwa mi się pytanie. Czy istnieje program, który pozwoliłby mi ręczne ”rysowanie” na modelu 3D?

Jest coś godnego polecenia? Chodzi mi o to aby efekt był prawie natychmiastowy..

Pozdrawiam

 

jeśli napisałem nie tu gdzie trzeba, przepraszam za bałagan.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Substance Painter, Mari, Quixel dla photoshopa,

 

polecił bym też sprawdzić zbrusha bo ma "natywne" połączenie z keyshotem (ale to droższy wydatek od powyższych bo zbrush + keyshot bridge to ok. 1k usd)

 

Sprawdź te 4 pozycje.

Napisano
  • Autor
Substance Painter, Mari, Quixel dla photoshopa,

 

polecił bym też sprawdzić zbrusha bo ma "natywne" połączenie z keyshotem (ale to droższy wydatek od powyższych bo zbrush + keyshot bridge to ok. 1k usd)

 

Sprawdź te 4 pozycje.

 

Dziękuję. Ogólnie Zbrush za drogi na ten moment ale to jest wyjście na przyszłość.

Quixel i Mari to czarna magia, ale sprawdzę. Najlepszy chyba będzie substance pinter.

 

Ogólnie chodzi mi o to, by móc projektować na modelu a textury nadawać już keyshot.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności