Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

 

Mam pytanie. Pracuję w studiu, które między innymi, zajmuje się projektowaniem designu na samochody rajdowe, wyścigowe itp.

Z reguły kupujemy lub budujemy model 3D, teksturujemy w Keyshocie a cały design projektujemy w Photoshopie.

Przyznam, że to dosyć uciążliwa sytuacja, w której po każdym przesunięciu elementu designu, sejwuje BMP. i potem odświeżam ją na modelu auta w keyshot.

 

Dla tego tez nasuwa mi się pytanie. Czy istnieje program, który pozwoliłby mi ręczne ”rysowanie” na modelu 3D?

Jest coś godnego polecenia? Chodzi mi o to aby efekt był prawie natychmiastowy..

Pozdrawiam

 

jeśli napisałem nie tu gdzie trzeba, przepraszam za bałagan.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Substance Painter, Mari, Quixel dla photoshopa,

 

polecił bym też sprawdzić zbrusha bo ma "natywne" połączenie z keyshotem (ale to droższy wydatek od powyższych bo zbrush + keyshot bridge to ok. 1k usd)

 

Sprawdź te 4 pozycje.

Napisano
Substance Painter, Mari, Quixel dla photoshopa,

 

polecił bym też sprawdzić zbrusha bo ma "natywne" połączenie z keyshotem (ale to droższy wydatek od powyższych bo zbrush + keyshot bridge to ok. 1k usd)

 

Sprawdź te 4 pozycje.

 

Dziękuję. Ogólnie Zbrush za drogi na ten moment ale to jest wyjście na przyszłość.

Quixel i Mari to czarna magia, ale sprawdzę. Najlepszy chyba będzie substance pinter.

 

Ogólnie chodzi mi o to, by móc projektować na modelu a textury nadawać już keyshot.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności