odnetniN Napisano 13 Lipiec 2017 Napisano 13 Lipiec 2017 Hej przedstawiam scene robiona w wolnym czasie. Soft: 3ds max, Vray, Ornatrix PS: Zrobiona jest tez prosta i krotka 5 sek animacja jak chlopak gra na joyu (ak sie wyrnederuje to pokaze).
keajra Napisano 14 Lipiec 2017 Napisano 14 Lipiec 2017 Ogolnie ++ I podoba mi sie. Jednak praca bardzo nie rowna - sa aspekty bardzo, ale to bardzo dobre (jak niektore shadery, futro/wlosy), ogolnie realizm niektorych elementow, a z drugiej poza juz samym nudnawym swiatlem zbyt proste modele gdzieniegdzie czy tekstury itd itp. Tak czy siak bardzo fajna sprawa!
odnetniN Napisano 14 Lipiec 2017 Autor Napisano 14 Lipiec 2017 keajra: dzieki, u mnie to dosc czesto sie powtarza ze jest spadek jakosci w nie ktorych miejscach :D moze to byc spowodowane zmeczeniem materialu. Wrzucam jeszcze druga wersja z postpro, ktore zapronowal mi kumpel. pzdr.
mitic Napisano 14 Lipiec 2017 Napisano 14 Lipiec 2017 (edytowane) piewsze wrażenie- super:) mam nadzieję konstruktywne komentarze- co odstaje/ zwraca uwagę po dokładniejszym oglądnięciu: -grzbiet stopy mocno spuchnięty -to samo góra uda- jak u oddanego kolaża ;) -ten prosty odcinek kabla od listwy zasilającej -frędzle dywanu -ta 'antenka' na lewo od głowy chłopca - co to jest?? -za szerokie plecy chłopca- od łódki z niebieskim żaglem pod pachą, łódki z czerwonym żaglem a słońcem w dół w lewo i symetrycznie z drugiej strony- powinien być szerszy w barkach , nienaturalnie wygląda to wypłaszczenie -ziarno na listwie -pufa- 'zadarta' krawędź brzegu na przejściu między pionowymi bokami a siedzeniem, idealna pozioma równa linia tej krawędzi -pufa- nienaturalne wybrzuszenie poduchy- może jakiś guzik/ pikowanie pośrodku+ zmarszczki/ ściągnięcie materiału do tego guzika -kolorowa piżama trochę za mocno się wybija od reszty- albo przygasił bym piżamę, albo trochę więcej światła na sofę -rama obrazu płaska jak plane z texturą -taśma klejąca którą jest przyklejona kartka z packmanem jest kontynuowana na tv czy nie? z lewej jakby troche widac ale z prawej raczej nie? -jakaś kreska? na renderze na lewo od ramion chłopca i poniżej lewej strony głowy? region render?? -bardzo masywna podstawa lampki w prawym górnym rogu, nie proporcjonalna do reszty lampki ogólnie bardzo fajne, takie kwestie jak zwłaszcza kabel niepotrzebnie psują efekt w postpro masz światło od okna tak że cień rzuca się na tv. a może nawiązać do światła z ekranu przy 'normalnych' grach i skontrastować to z 'grą na kartce'.. dodając 'światło od ekranu' w postaci świecy oświetlające twarz? pełen analog;) Edytowane 14 Lipiec 2017 przez mitic
odnetniN Napisano 15 Lipiec 2017 Autor Napisano 15 Lipiec 2017 mitic: dzieki za obszerny feedback z wiekszoscia uwag sie zgadzam :) -"grzbiet stopy mocno spuchnięty" "to samo góra uda- jak u oddanego kolaża" ;)- jak tak teraz patrze to moze faktycznie przesadzilem z gruboscia -"frędzle dywanu" tak jak teraz patrze to moglem je troche grubsze zrobic -"ta 'antenka' na lewo od głowy chłopca - co to jest??" - tapeta odstajaca :) -"taśma klejąca którą jest przyklejona kartka z packmanem jest kontynuowana na tv czy nie? z lewej jakby troche widac ale z prawej raczej nie?" - jest, ale rozumiem skad ta uwaga bo tego nie widac -"jakaś kreska? na renderze na lewo od ramion chłopca i poniżej lewej strony głowy? region render??" tak xD "a może nawiązać do światła z ekranu przy 'normalnych' grach i skontrastować to z 'grą na kartce'.. dodając 'światło od ekranu' w postaci świecy oświetlające twarz? pełen analog;)" - Myslalem o tym na poczatku, ale zmienilem koncepcje na kartke papieru zeby podbic wyobraznie chlopca. Jeszcze raz dzieki za feedback uwagi sa jak najbardziej uzasadnione, przy kolejnych scenach bede zwracal wieksza uwage na takie rzeczy.
mitic Napisano 18 Lipiec 2017 Napisano 18 Lipiec 2017 (edytowane) kartka jest klimatyczna jak najbardziej- jakiś analogowy blask był by nawiązaniem do przejścia na 'analogowy wyświetlacz' ;) lokalizacja świecy na oko- w połowie między głową misia a środkiem ekranu-(odległość w poziomie).. na jakimś drewnianym stołku, tam gdzie cień chłopca i brak detalu w punkcie złotego podziału kompozycji co do taśmy to detal, ale właśnie nie widać, jest pewna iluzja że z lewej widać (choć nie na pewno) ale z prawej nie widać już na pewno- mój tok rozumowania był taki że taśma przechodząca z kartki na monitor jest detalem, pozostająca na samej kartce uproszczeniem sama grubość frędzli nie wiem czy wystarczy- są odrobinę sztuczne- może zbyt 'solid', tzn wyglądają trochę jak druty pomalowane na szaro/ beżowo ale potraktuj to nieco z przymrużeniem oka- 'czepiam się' jak mogę ;) żeby znaleźć coś konstruktywnego hmm- teraz focus point wydaje się być między tyłkiem chłopca a pufą. wydaje mi się że dobrze było by go skierować na 1/3 od prawej, 1/3 od dołu (tak, świeczka :D) Edytowane 18 Lipiec 2017 przez mitic
Rekomendowane odpowiedzi