Jump to content
Ments94

Problem z narzedziem 'cut'

Recommended Posts

Niesamowite jak ten program potrafi byc skomplikowany

Otoz chce pociac poligony i wymyslilem sobie ze uzyje do tego narzedzia 'cut' czyli tniecie. No i okazuje sie ze nie moge pociac poligonu, a konkretnie chce na masce takie jedno wciecie zrobic, i ani nie da sie pociac krawedzi poligonu ani wierzcholka przeciac, z wyjatkem krawedzi na zewnatrz powierzchni, na calej zewnetrznej powierzchni mozna zaczepic do nastepnego konca nastepnie powierzchni ale nie da sie sie przeciac pomiedzy krawedziami ani wierzcholkami w srodku, chore!! bo wczesniej moglem tak zrobic a teraz nie dziala irytuje mnie to strasznie bo nie moge dalej swobodnie dzialac wiec prosze o pomoc!!!

 

na screenie widac na zielono ze chce uzyc przeciac i nic pojawia sie ten znak do ciecia krawedzi ani wierzcholka....wkurzajace...ktos zna rozwiazanie?

 

Podaje linka do screena bo tutaj jak chce wgrac zalacznik to laduje godzine i pozniej wygasa stronie...glupie to ze az szkoda gadac

https://zapodaj.net/7dbd9ffe0d677.jpg.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

temat powinens nazwać "problem z narzędziem max" ;) a tak powaznie to pewnie masz odwrocone normale

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak dokladnie, szukalem przyczyny dosc dlugo i to samo mi powiedzial moj znajomy wiec juz po problemie ; ) a co do nazwy tematu to moze jak bede nadal potrzebowal pomocy to napisze w tym temacie i zmienie nazwe zeby juz nie zakladac co chwile nowych, a pewnie bede potrzebowal bo jestem w toku nauki 3ds maxa ;)

 

dzieki

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy