PixelDomain Napisano 26 Sierpień 2017 Napisano 26 Sierpień 2017 Witam, oto mój ostatni projekcik komercyjny. Projekt przedstawia budynek mieszkaniowy w UK, Prime House. Całość robiona w 2 dni robocze ( począwszy od modelingu, a na postpro skończywszy ) Robione w max 2014 i Vray 3,6 Render 4,5 K to jakieś 1,5 h renderowania. Duże rozzielczości tutaj - https://www.behance.net/gallery/56125959/Prime-House-ST2 Pozdr
mitic Napisano 15 Listopad 2017 Napisano 15 Listopad 2017 nie jestem pewien czy w pierwszym widoku nie przycial bym ujecia- strasznie dużo nieba.. uciął bym nad tymi niższymi ptakami jak na taki czas jest ok, żeby coś konstruktywnego napisać- co pewnie widzisz sam- -ci ludzie 3d troche dziwnie wygladaja, odrobine cartoonowo, jak z simsów, -coś z oknami nie gra- dziwne ukośnie obcięte odbicia -mam wrażenie że auta duże są
PixelDomain Napisano 20 Listopad 2017 Autor Napisano 20 Listopad 2017 Dzięki za feedback. Ludzi niestety musiałem wrzucić w 3d, bo było baaaardzo wąsko z czasem, bo oprócz wstawionego tu kadru i cropów było jeszcze jedno ujęcie pokazujące ten i kolejne budynki ) Ale nie wrzuciłem tutaj, bo nie jestem do końca zadowolony z efektu :) ) więc robienie cutoutów w postprodukcji nie wchodziło w ogóle w grę. Czy pisząc o skośnych odbiciach masz na myśli te schody w klatce schodowej po lewej stronie budynku? Na pierwszym piętrze jest na szybie skośny obiekt. To budynek znajdujący się za plecami kamery i to on się odbija. Fakt, trochę psuje efekt jak się nad tym zastanowić. Ale na szczęście klient był bardzo zadowolony więc kamień z serca :) Ogólnie bardzo miło wspominam pracę nad tym projektem, bo jedyne co miałem z dokumentacji, to w pdfie elewacje budynku a cała reszta to była totalna bonanza :) Tak na marginesie dodam ( lekko się pochwalę ) że na stronie Chaosgroup Vlado skomentował pochwalił ten set :))) pozdr
pepepandziobak Napisano 22 Listopad 2017 Napisano 22 Listopad 2017 Gratulacje, to musiały być intensywne 2 dni. Bardzo przyjemny klimat, kojarzy się trochę późne lato, jakby po lekkim deszczu. Jak dla mnie ludzie wyglądają w porządku, dopiero na dużym zbliżeniu parę facjat jest rzeczywiście trochę mało twarzowych. Zastanawiam się nad tym, że (ale to spostrzeżenie z ciekawości, nie tyle krytyka) w cieniu asfalt i cegła wyglądają jakby miały mocne odbicie, w słońcu tego nie widać. Świetna robota. I lubię kadr, horyzont jest w 1/3, a pokazujesz dużo drogi, więc to niebo nie przeszkadza w odbiorze, a zostawia dużo oddechu i przestrzeni, równoważąc ten dół.
PixelDomain Napisano 22 Listopad 2017 Autor Napisano 22 Listopad 2017 Dzięki za feedback. To były naprawdę szalone 2 dni, biorąc pod uwagę fakt, że musiałem zlecenie pogodzić z pracą etatową :) Co do asfaltu - specjalnie podbiłem refglossy aby w cieniu coś grało na asfalcie, by uniknąć jednej wielkiej szarej plamy na pierwszym planie. Cieszę się z tak pozytywnego odzewu, zwłaszcza, że praca na forum wisi już długo :) Pozdro600
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się