Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wizualizacje wnętrz do projektu "Gdański Oxford" wykonane 3ds max +corona + photoshop. Projekt plus rendery powstały w ciągu 5 dni. Nie wiem jak umieścić na forum 360 bo do wnętrza powstały dwie sztuki

 

 

kuchnia_01_a3_300dpi_off.jpg

kuchnia_01_a3_300dpi_on.jpg

 

azienka_02_a3_300_dpi.jpg

 

azienka_01_a3.jpg

 

Sypialnia_01_a3_final.jpg

 

interior_gda_sk_sypialnia_02_a3_300dpi.jpg

 

sypialnia_03_a3_300dpi.jpg

Edytowane przez skalpel3d

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 3,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo fajne, "czyste" renderki, a że to forum w którym każdy czegoś się czepia dodam tylko 2 małe uwagi:

- z ogólną wysoką jakością gryzie się budynek za szybą (dobrze czuje, że wzięty ze street view? :p)

- do designu wnętrza średnio mi pasują zasłonki na oknach i sofa, trochę za bardzo trącą wcześniejszą dekadą w tym nowoczesnym wnętrzu.

To oczywiście małe pierdoły, ogólnie gratuluje rezultatu. Mimo wcześniejszego marudzenia najbardziej podoba mi się 5 render, fajnie "chrupie" tynk na ścianie.

Napisano
  • Autor

Endemi pomieszczenie ma w sumie 16 merów kwadratowych sofa to taki patent sofa na dzień w nocy łózko po rozłożeniu zabudowy ściany. Za oknem tak street view bo niestety musiało być zgodnie z tym co za oknem a jak mi przysłali zdjęcia to nie bardzo wiedziałem co mam z nimi zrobić :D. Na oknach po drodze były zasłony , żaluzje klient wybrał rzymskie rolety

Boris było trochę posta robione ale ogólnie całą tonacja tego projektu była tak trochę wyprana i tak udało misie przeforsować z klientem grafitowe ściany i wstawki drewniane bo założenie było ze ma być biało szaro bez drewna ;)

Napisano

ogólnie super!

 

jednak chciał bym znaleźć coś konstruktywnego, poczepiać się w pozytywnym sensie..

 

uj.1

 

-te cienie od ścianki z lewej na górnych szafkach ni do końca dobrze robią, trochę wyglądają jak region render

-coś nie tak z krawędzią blatu- wygląda jakby nie było frontowego fejsa

-kontakty bez dziur i bolca

-ten mały uchwyt nad kranem ma jakiś error- na ujęciu niżej renderuje sięnormalnie a tu jakiś taki czarny

-butelka szklana dziwna, uskok z lewej ma, nie pionowa jakaś..

-nieżyciowy ten stojak na butelkę oliwy i młynek do pieprzu/ soli- małe szanse na taką konstrukcję w prawdziwnym świecie

-odbicie nad drewnianą wnęką z talerzami/ słoikami też trochę dziwne- reszta frontów nie wydaje się aż tak odbijać, a to miejsce niby odbija ale tylko cień

 

uj.2

-to samo do frontu blatu- wyglada jakby brakowalo fejsa

-odrobinę dziwnie wygląda (chyba zawias) lodówki ale domyślam się że tak ma być

-ta gałka płyty indykcyjnej duża jakaś i wydaje się że szybko by się nagrzała od patelni?

-butelka dalej dziwnie ale mniej

 

uj.4

-trochę nie czaję działania tych spotlajtów- pewnie mają taką charakterystykę że świecą badziej w dół i od góry panele nie łapią światła.. a w 1/3 od dołu najbardziej.. ale małą odrobinę dziwnie to wygląda

-ręcznik odrobinę sztuczny

-grzejnik jest taki obły? ciężko powiedzieć czym jest jego powierzchnia- widać odbicie w miarę płaskie a kontur jest obły

 

uj.5

-słaba jakość widoku za oknem- nawet jak to street viewm to można naprawic w ps ewidentne błędy

-dysproporcja światła wewnątrz i na zewnątrz- jeśli nie ma oświetlenia wewn. to na zewnątrz zawsze lekko się przepali- chyba że przyjąłeś taką 'zrównoważoną' konwencję.. to ok

 

uj.6

-balans bieli

-przepalone krzesło mimo że światło raczej niajkie

-reflektorki niby świecą z nie świecą

 

uj.7

-dziwne te odbicia na szafie z lewej,

-nóżki łóżka strasznie rachityczne, mała szansa na niezłamanie

 

nie zrozum mnie źle- jeszcze raz podkreślam że czepiam się jak mogę w pozytywnym sensie- może coś z komentarzy się przyda..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności