Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Bardzo proszę o krytykę i uwagi,

soft: 3dsmax, corona, photoshop

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ogólnie przyjemna wizka, ale posiedziałbym jeszcze nad materiałem drewna. Wrzucam poniżej obrazek z zaznaczonymi elementami, które mi się nie podobają:

- po lewo tekstura na boku - widać, że się powtarza;

- wyżej po lewo za piecykiem - coś chyba nie tak z tą belką (wszystkie wystają, a ta jest wciśnięta w ścianę);

- krokiew - tutaj też tekstura się dziwnie układa.

 

Untitled-1.jpg

Napisano

Fajna przyjemna dla oka praca ja jeszcze zwrócę uwagę na mapowanie mebli, szczególnie tych krzeseł na drugim planie elemnty poprzeczne powinny mieć słoje w poziomie a nie w pionie siedziska tak samo i coś nieładnego dzieje się z obiciem na górze tych krzesełek, popracuj także nad materiałami mdf na frontach w kuchni raczej pół maty albo wysoki połysk a nie full mat ładniej się to będzie prezentować, dostaniesz więcej odbić i refleksów. Kolejna sprawa nie rób na początek ujęć na wprost a jeśli zamierzasz to poczytaj do czego służy slot w materiale reflect/refract BG override. Jak patrze dłużnej to coś mi nie leży w ogniskowej w kamerze a le to musiałbyś podać parametry kamery ogólnie dobrze jest robić na ogniskowych zgodnych z okiem czyli zakres 50-55mm, tu się przydaje wiedza z fotografii do czego jaka ogniskowa :) Kolejna rzecz w kilku miejscach posypało ci się filtrowanie np na dolnej krawędzi okna czy na uchwycie kozy i dole szyby w niej, popracuj parametrami zakładki image filter

Edytowane przez skalpel3d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności