Napisano 4 Wrzesień 20177 l Ogólnie przyjemna wizka, ale posiedziałbym jeszcze nad materiałem drewna. Wrzucam poniżej obrazek z zaznaczonymi elementami, które mi się nie podobają: - po lewo tekstura na boku - widać, że się powtarza; - wyżej po lewo za piecykiem - coś chyba nie tak z tą belką (wszystkie wystają, a ta jest wciśnięta w ścianę); - krokiew - tutaj też tekstura się dziwnie układa.
Napisano 4 Wrzesień 20177 l Fajna przyjemna dla oka praca ja jeszcze zwrócę uwagę na mapowanie mebli, szczególnie tych krzeseł na drugim planie elemnty poprzeczne powinny mieć słoje w poziomie a nie w pionie siedziska tak samo i coś nieładnego dzieje się z obiciem na górze tych krzesełek, popracuj także nad materiałami mdf na frontach w kuchni raczej pół maty albo wysoki połysk a nie full mat ładniej się to będzie prezentować, dostaniesz więcej odbić i refleksów. Kolejna sprawa nie rób na początek ujęć na wprost a jeśli zamierzasz to poczytaj do czego służy slot w materiale reflect/refract BG override. Jak patrze dłużnej to coś mi nie leży w ogniskowej w kamerze a le to musiałbyś podać parametry kamery ogólnie dobrze jest robić na ogniskowych zgodnych z okiem czyli zakres 50-55mm, tu się przydaje wiedza z fotografii do czego jaka ogniskowa :) Kolejna rzecz w kilku miejscach posypało ci się filtrowanie np na dolnej krawędzi okna czy na uchwycie kozy i dole szyby w niej, popracuj parametrami zakładki image filter Edytowane 4 Wrzesień 20177 l przez skalpel3d
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto