Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Ogólnie przyjemna wizka, ale posiedziałbym jeszcze nad materiałem drewna. Wrzucam poniżej obrazek z zaznaczonymi elementami, które mi się nie podobają:

- po lewo tekstura na boku - widać, że się powtarza;

- wyżej po lewo za piecykiem - coś chyba nie tak z tą belką (wszystkie wystają, a ta jest wciśnięta w ścianę);

- krokiew - tutaj też tekstura się dziwnie układa.

 

Untitled-1.jpg

Napisano (edytowane)

Fajna przyjemna dla oka praca ja jeszcze zwrócę uwagę na mapowanie mebli, szczególnie tych krzeseł na drugim planie elemnty poprzeczne powinny mieć słoje w poziomie a nie w pionie siedziska tak samo i coś nieładnego dzieje się z obiciem na górze tych krzesełek, popracuj także nad materiałami mdf na frontach w kuchni raczej pół maty albo wysoki połysk a nie full mat ładniej się to będzie prezentować, dostaniesz więcej odbić i refleksów. Kolejna sprawa nie rób na początek ujęć na wprost a jeśli zamierzasz to poczytaj do czego służy slot w materiale reflect/refract BG override. Jak patrze dłużnej to coś mi nie leży w ogniskowej w kamerze a le to musiałbyś podać parametry kamery ogólnie dobrze jest robić na ogniskowych zgodnych z okiem czyli zakres 50-55mm, tu się przydaje wiedza z fotografii do czego jaka ogniskowa :) Kolejna rzecz w kilku miejscach posypało ci się filtrowanie np na dolnej krawędzi okna czy na uchwycie kozy i dole szyby w niej, popracuj parametrami zakładki image filter

Edytowane przez skalpel3d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności