Napisano 29 Październik 20177 l exterior: -płaskie, powtarzalne, źle zmapowane drewno ciemne -odrobinę mniej płaskie, źle zmapowane, przepalone drewno jasne -ogólnie całość płaska- zły kierunek oświetlenia żeby wydobyć przestrzenność sceny, pozwolić materiałom pracować interior1: -tu już coś dzieje się ze światłem -nie przekonuje mnie takie 'odrobinę' przekrzywione ujęcie- albo zrobił bym proste albo jakoś konkretniej z ukosa -ten pusty kosz/torba- albo coś do środka albo bez tego elementu -trochę pustawo na półkach -dziwny ten świecący brzeg wyspy interior2: -płaski beton -płaski materiał na krzesłach, za równo ustawione, -powtarzalna tex drewna w za roślinką pod zegarem -pusto na półkach -dodał bym niebo i jakiś widok z prawej za płotem -przeskalowana textura sklejki -coś sie przesunęły vertexy i narożnik nad zegarem odjechał od sufitu? -rozciągnięta, a raczej ściśnięta w poziomie textura tego widoku za oknami na środku i z lewej, za jaskrawa i przepalona na niebie -powtarzalna tex. drewna na elewacji -coś dziwnego z prowadnicami drzwi przesuwnych? jakoś tam textura kamienia wchodzi? ale jakby przenikała z prowadnicami?? -wyprostował bym piony
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto