Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

exterior:

-płaskie, powtarzalne, źle zmapowane drewno ciemne

-odrobinę mniej płaskie, źle zmapowane, przepalone drewno jasne

-ogólnie całość płaska- zły kierunek oświetlenia żeby wydobyć przestrzenność sceny, pozwolić materiałom pracować

 

interior1:

-tu już coś dzieje się ze światłem

-nie przekonuje mnie takie 'odrobinę' przekrzywione ujęcie- albo zrobił bym proste albo jakoś konkretniej z ukosa

-ten pusty kosz/torba- albo coś do środka albo bez tego elementu

-trochę pustawo na półkach

-dziwny ten świecący brzeg wyspy

 

interior2:

-płaski beton

-płaski materiał na krzesłach, za równo ustawione,

-powtarzalna tex drewna w za roślinką pod zegarem

-pusto na półkach

-dodał bym niebo i jakiś widok z prawej za płotem

-przeskalowana textura sklejki

-coś sie przesunęły vertexy i narożnik nad zegarem odjechał od sufitu?

-rozciągnięta, a raczej ściśnięta w poziomie textura tego widoku za oknami na środku i z lewej, za jaskrawa i przepalona na niebie

-powtarzalna tex. drewna na elewacji

-coś dziwnego z prowadnicami drzwi przesuwnych? jakoś tam textura kamienia wchodzi? ale jakby przenikała z prowadnicami??

-wyprostował bym piony

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności