skalpel3d Napisano 4 Wrzesień 2017 Napisano 4 Wrzesień 2017 Przepalone otoczenie, Drewno na zewnątrz matowe i płaskie
mitic Napisano 29 Październik 2017 Napisano 29 Październik 2017 exterior: -płaskie, powtarzalne, źle zmapowane drewno ciemne -odrobinę mniej płaskie, źle zmapowane, przepalone drewno jasne -ogólnie całość płaska- zły kierunek oświetlenia żeby wydobyć przestrzenność sceny, pozwolić materiałom pracować interior1: -tu już coś dzieje się ze światłem -nie przekonuje mnie takie 'odrobinę' przekrzywione ujęcie- albo zrobił bym proste albo jakoś konkretniej z ukosa -ten pusty kosz/torba- albo coś do środka albo bez tego elementu -trochę pustawo na półkach -dziwny ten świecący brzeg wyspy interior2: -płaski beton -płaski materiał na krzesłach, za równo ustawione, -powtarzalna tex drewna w za roślinką pod zegarem -pusto na półkach -dodał bym niebo i jakiś widok z prawej za płotem -przeskalowana textura sklejki -coś sie przesunęły vertexy i narożnik nad zegarem odjechał od sufitu? -rozciągnięta, a raczej ściśnięta w poziomie textura tego widoku za oknami na środku i z lewej, za jaskrawa i przepalona na niebie -powtarzalna tex. drewna na elewacji -coś dziwnego z prowadnicami drzwi przesuwnych? jakoś tam textura kamienia wchodzi? ale jakby przenikała z prowadnicami?? -wyprostował bym piony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się