Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

exterior:

-płaskie, powtarzalne, źle zmapowane drewno ciemne

-odrobinę mniej płaskie, źle zmapowane, przepalone drewno jasne

-ogólnie całość płaska- zły kierunek oświetlenia żeby wydobyć przestrzenność sceny, pozwolić materiałom pracować

 

interior1:

-tu już coś dzieje się ze światłem

-nie przekonuje mnie takie 'odrobinę' przekrzywione ujęcie- albo zrobił bym proste albo jakoś konkretniej z ukosa

-ten pusty kosz/torba- albo coś do środka albo bez tego elementu

-trochę pustawo na półkach

-dziwny ten świecący brzeg wyspy

 

interior2:

-płaski beton

-płaski materiał na krzesłach, za równo ustawione,

-powtarzalna tex drewna w za roślinką pod zegarem

-pusto na półkach

-dodał bym niebo i jakiś widok z prawej za płotem

-przeskalowana textura sklejki

-coś sie przesunęły vertexy i narożnik nad zegarem odjechał od sufitu?

-rozciągnięta, a raczej ściśnięta w poziomie textura tego widoku za oknami na środku i z lewej, za jaskrawa i przepalona na niebie

-powtarzalna tex. drewna na elewacji

-coś dziwnego z prowadnicami drzwi przesuwnych? jakoś tam textura kamienia wchodzi? ale jakby przenikała z prowadnicami??

-wyprostował bym piony

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności