Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hello wszystkim

Jeśli ktoś wie jak zaradzić niech pomoże, stawiam piwko w Gdańsku ! :)

<a href=p705pdmbkyol_t.jpg' alt='p705pdmbkyol_t.

 

3ds max/

Wypaliłem normal map. Podpiąłem bump i diffuse map, tyle że tam gdzie mapa uv się dzieli pojawiają się kreski na modelu. Widać to na łaczeniu ręki z barkiem, hmm , i teraz nie wiem czy po prostu połaczyć te elementy w mapie uv (ale nie wszystkie miejsca się przecież da, czy ręcznie zamalować te kreski podczas malowania tekstur co było by strasznie pracochłonne, a może coś źle robię poprostu?

 

Pomoże kto?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki za pomoc, widzę że źle podłączałem normal mapę, teraz jest lepszy efekt, ale te kreski robią się gdy dodaje diffuse

8vvw48.png, Przy wypalaniu powstają 2 pliki normal i 2 bitmapa którą podłączam do diffuse, nie wiem czy tak się powinno robić, może to stąd te kreski na łączeniach. Bez diffuse kresek niema ale "z" wydaje mi się że jest lepszy efekt...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności