Siemolot Napisano 12 Wrzesień 2017 Napisano 12 Wrzesień 2017 Hello wszystkim Jeśli ktoś wie jak zaradzić niech pomoże, stawiam piwko w Gdańsku ! :) 3ds max/ Wypaliłem normal map. Podpiąłem bump i diffuse map, tyle że tam gdzie mapa uv się dzieli pojawiają się kreski na modelu. Widać to na łaczeniu ręki z barkiem, hmm , i teraz nie wiem czy po prostu połaczyć te elementy w mapie uv (ale nie wszystkie miejsca się przecież da, czy ręcznie zamalować te kreski podczas malowania tekstur co było by strasznie pracochłonne, a może coś źle robię poprostu? Pomoże kto?
Jedaith Napisano 12 Wrzesień 2017 Napisano 12 Wrzesień 2017 Może zielony kanał masz odwrócony? Spróbuj ustawić materiał tak: Jeśli nie pomoże to pokaż normalmapę jak wygląda.
Siemolot Napisano 12 Wrzesień 2017 Autor Napisano 12 Wrzesień 2017 Dzięki za pomoc, widzę że źle podłączałem normal mapę, teraz jest lepszy efekt, ale te kreski robią się gdy dodaje diffuse , Przy wypalaniu powstają 2 pliki normal i 2 bitmapa którą podłączam do diffuse, nie wiem czy tak się powinno robić, może to stąd te kreski na łączeniach. Bez diffuse kresek niema ale "z" wydaje mi się że jest lepszy efekt...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się