tomeg Posted November 4, 2004 Posted November 4, 2004 Wnętrze-wzorowałem się na pewnym tutorialu ale nie do końca.Vray,max 6. i 6 godzin renderingu ( rodz.1200/900) .Proszę o opinie.Pozdrawiam
pchelka Posted November 4, 2004 Posted November 4, 2004 .. bardzo ładne... ... daj linka do tego tutka to z chęcią zobacze...
tomeg Posted November 4, 2004 Author Posted November 4, 2004 adres tutka o który prosiłeś. http://www.evermotion.org/tutorials/mich/
Marcin Posted November 4, 2004 Posted November 4, 2004 strop o jakies 30 cm za nisko ;) okna za male (to przez ten strop) ;) stół za maly w stosunku do krzeseł ... a w ten lampion to mozna na siedzaco pierdo***ć ;) drzwi na balkon za waskie ;) i za niskie oczywiscie ;) noi na koniec ten okropny Bug pod krzeslem ;) to chyba wszystko ... (chyba)
Unikorn23 Posted November 4, 2004 Posted November 4, 2004 Moim bardzo skromnym zdaniem... swietnie poprawione w stosunku do tutoriala. Naprawde dobra robota.
KLICEK Posted November 4, 2004 Posted November 4, 2004 Marcin bug pod krzeslem to jest chyba dirt , wiesz jak masz buciki w blocie to zostawiaja takie slady ;)
Marcin Posted November 4, 2004 Posted November 4, 2004 qrde a ja nadal mysle ze to ugy-bugy ;)wszystko takie wysterylizowane a tu taki plebs na podlodze
polka dot Posted November 4, 2004 Posted November 4, 2004 fajna interpretacja tego tutka :D ale zwaliles proporcje jak to bylo powtarzane no ale tak to spoko zrob cos teraz sam. zeby render trwal krucej bez pogorszenia jakosci, to tam gdzie w adv. irradiance map masz "HSph:70" i "Interp:50" to daj w obu 40 pozdro
tomeg Posted November 5, 2004 Author Posted November 5, 2004 Jak najbardziej sie zgadzam że, skopałem proporcje przede wszystkim krzeseł i stołu. A propos buga pod krzesłem -to kawa się wysypała :).A tak naprawdę to nie wiem dlaczego cos takiego powstało .Więc proszę o odpowiedz. I pytanie 2-czy można wstawiać poprawioną wersję ? Czy to już definitywny the end. W regulaminie tego nie znalazłem .
Guest mdawid Posted November 15, 2004 Posted November 15, 2004 jak mozesz to napisz ustawienia materiału szkla dla regalu
Wielka_Siostra Posted November 15, 2004 Posted November 15, 2004 Bardzo mi się podoba. Jedyne zastrzeżenie - kamera. W pracach ukazujących wnętrze niekomercyjne (nie pod inwestora) można wjęcej wycisnąć z kamerki:-)
tomeg Posted November 16, 2004 Author Posted November 16, 2004 ustawienia szyby dla regału (mam taki w domu)
tomeg Posted November 16, 2004 Author Posted November 16, 2004 poprawiłem proporcje stołu krzeseł i okien wyeliminowałem rozsypaną kawę(ps) i dodałem ksiażki .ale jakos bardziej podobała mi się pusta szafa
Baton Posted November 18, 2004 Posted November 18, 2004 Ujecie powinno chyba byc na mniejsze wysokosci (z ludzkich oczu) bo teraz wyglada jak krzeselka dla lalek :) I chyba slonce powinno byc wyzej ? :)
remanent Posted November 22, 2004 Posted November 22, 2004 zgadzam się, wysokość trochę niepokoi tak z ciekawości: mogę wiedzieć na jakim sprzęcie renderujesz? mam właśnie coś podobnego do zrobienia i zaintrygowało mnie to 6 godzin
tomeg Posted November 22, 2004 Author Posted November 22, 2004 drobne sprostowanie ok.16 godzin :900/1200 ( zjadłem 1 :) sprzet: 2200 atlon 512 ram,grafika-elsa ag synergy II. ps.pokaż swoje pomieszczenie ,jestem b.ciekawy
Marcin Y Posted November 22, 2004 Posted November 22, 2004 zmieniłym te krzesła - no cośw nich jest takiego... nawet nie tyle proporce ale wzornictwo
spoon Posted November 22, 2004 Posted November 22, 2004 noo, po updejcie dużo lepiej, chociaż rzeczywiście jeszcze ta wysokość to nie bardzo wysokość wzroku. pozdro
remanent Posted November 22, 2004 Posted November 22, 2004 ok, dzięki jak skończę to dam ci znać. dopiero zacząłem to modelować i spodobało mi się "twoje" światełko w pokoju. ehh 16 godzin.... ja mam 2500 XP i radeona 9600, to sobie poczekam :)
Baton Posted November 24, 2004 Posted November 24, 2004 Grafika nie ma nic do rzeczy przy renderingu, to po co wy ja wymieniacie ? Hm... co to jest 16 godzin, zapuszczasz na noc , idziesz rano do szkoly, wracasz i juz masz ;) Edit: Ja bym jeszcze dal wieksze natezenie swiatla slonecznego.
Zelazko Posted November 25, 2004 Posted November 25, 2004 Druga wersja znacznie lepsza. Ogolnie bardzo fajne, ja tam lubie takie mile wnetrza, az sie chce myslec o przyszlosci i malym "cieplym" domku na wsi :)
MalwiX Posted December 3, 2004 Posted December 3, 2004 Przyjemne bibeloty, takie... dość oryginalne jak na 3d :) a brud mi się podobał - ot takie odejście od normy.
Marcin Posted December 3, 2004 Posted December 3, 2004 nie zagladalem tu od poczatku i widze ze sie troche zmienilo kadr jest skopany ... daj kamere na wysokosci oczu czlowieka .. nikn nie stoi na stolku zeby zrobic fote ... tak samo wizka ... 16 h ? lol ... nie wiecej niz 3h powinno ... co by bylo jak by chcieli kilka ujęc gdy by to byla komercyjna wizka ? ;)
Beatou Posted December 10, 2004 Posted December 10, 2004 Ja na tym samym tutorialu robiłem scenkę i rendering przy podobnej rozdzielczości zajął mi 1 h 45 min... a kompa mam Athlon Xp 1800 i 394 DDR więc nie wiem co Ty tam ustawiłeś... może ze względu na to ze moja pracka miała mniej elementów....
Georgas Posted December 10, 2004 Posted December 10, 2004 Ja bym już nic nie zmieniał SWIETNIE CI TO WYSZŁO gratulacje
dom_in Posted December 11, 2004 Posted December 11, 2004 Bardzo cieszy oko. Gartuluje. Osobisciec chcialbym taki pokoik :D
Morph0001 Posted December 12, 2004 Posted December 12, 2004 Bardzo fajny ustroj tylko te krzesla proporcjonalnie do wysokosci stolu, to bys sie garba dorobil jak bys tak zawsze siedzial i sie schylal do stolu. Zrob te krzesla nizsze.
Selph Posted January 1, 2005 Posted January 1, 2005 Naprawde fachowo, sam teraz prubuje stworzyc swoj pokoik. Mam tylko jedno pytanie. Renderowales v-ray free czy pelnym ??
Recommended Posts