tomeg Napisano 4 Listopad 2004 Napisano 4 Listopad 2004 Wnętrze-wzorowałem się na pewnym tutorialu ale nie do końca.Vray,max 6. i 6 godzin renderingu ( rodz.1200/900) .Proszę o opinie.Pozdrawiam
pchelka Napisano 4 Listopad 2004 Napisano 4 Listopad 2004 .. bardzo ładne... ... daj linka do tego tutka to z chęcią zobacze...
tomeg Napisano 4 Listopad 2004 Autor Napisano 4 Listopad 2004 adres tutka o który prosiłeś. http://www.evermotion.org/tutorials/mich/
KLICEK Napisano 4 Listopad 2004 Napisano 4 Listopad 2004 moim zdaniem skopane proporcje , reszta ladna
Marcin Napisano 4 Listopad 2004 Napisano 4 Listopad 2004 strop o jakies 30 cm za nisko ;) okna za male (to przez ten strop) ;) stół za maly w stosunku do krzeseł ... a w ten lampion to mozna na siedzaco pierdo***ć ;) drzwi na balkon za waskie ;) i za niskie oczywiscie ;) noi na koniec ten okropny Bug pod krzeslem ;) to chyba wszystko ... (chyba)
Unikorn23 Napisano 4 Listopad 2004 Napisano 4 Listopad 2004 Moim bardzo skromnym zdaniem... swietnie poprawione w stosunku do tutoriala. Naprawde dobra robota.
KLICEK Napisano 4 Listopad 2004 Napisano 4 Listopad 2004 Marcin bug pod krzeslem to jest chyba dirt , wiesz jak masz buciki w blocie to zostawiaja takie slady ;)
Marcin Napisano 4 Listopad 2004 Napisano 4 Listopad 2004 qrde a ja nadal mysle ze to ugy-bugy ;)wszystko takie wysterylizowane a tu taki plebs na podlodze
polka dot Napisano 4 Listopad 2004 Napisano 4 Listopad 2004 fajna interpretacja tego tutka :D ale zwaliles proporcje jak to bylo powtarzane no ale tak to spoko zrob cos teraz sam. zeby render trwal krucej bez pogorszenia jakosci, to tam gdzie w adv. irradiance map masz "HSph:70" i "Interp:50" to daj w obu 40 pozdro
tomeg Napisano 5 Listopad 2004 Autor Napisano 5 Listopad 2004 Jak najbardziej sie zgadzam że, skopałem proporcje przede wszystkim krzeseł i stołu. A propos buga pod krzesłem -to kawa się wysypała :).A tak naprawdę to nie wiem dlaczego cos takiego powstało .Więc proszę o odpowiedz. I pytanie 2-czy można wstawiać poprawioną wersję ? Czy to już definitywny the end. W regulaminie tego nie znalazłem .
Gość mdawid Napisano 15 Listopad 2004 Napisano 15 Listopad 2004 jak mozesz to napisz ustawienia materiału szkla dla regalu
Wielka_Siostra Napisano 15 Listopad 2004 Napisano 15 Listopad 2004 Bardzo mi się podoba. Jedyne zastrzeżenie - kamera. W pracach ukazujących wnętrze niekomercyjne (nie pod inwestora) można wjęcej wycisnąć z kamerki:-)
tomeg Napisano 16 Listopad 2004 Autor Napisano 16 Listopad 2004 ustawienia szyby dla regału (mam taki w domu)
tomeg Napisano 16 Listopad 2004 Autor Napisano 16 Listopad 2004 poprawiłem proporcje stołu krzeseł i okien wyeliminowałem rozsypaną kawę(ps) i dodałem ksiażki .ale jakos bardziej podobała mi się pusta szafa
Baton Napisano 18 Listopad 2004 Napisano 18 Listopad 2004 Ujecie powinno chyba byc na mniejsze wysokosci (z ludzkich oczu) bo teraz wyglada jak krzeselka dla lalek :) I chyba slonce powinno byc wyzej ? :)
remanent Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 zgadzam się, wysokość trochę niepokoi tak z ciekawości: mogę wiedzieć na jakim sprzęcie renderujesz? mam właśnie coś podobnego do zrobienia i zaintrygowało mnie to 6 godzin
tomeg Napisano 22 Listopad 2004 Autor Napisano 22 Listopad 2004 drobne sprostowanie ok.16 godzin :900/1200 ( zjadłem 1 :) sprzet: 2200 atlon 512 ram,grafika-elsa ag synergy II. ps.pokaż swoje pomieszczenie ,jestem b.ciekawy
Marcin Y Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 zmieniłym te krzesła - no cośw nich jest takiego... nawet nie tyle proporce ale wzornictwo
spoon Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 noo, po updejcie dużo lepiej, chociaż rzeczywiście jeszcze ta wysokość to nie bardzo wysokość wzroku. pozdro
remanent Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 ok, dzięki jak skończę to dam ci znać. dopiero zacząłem to modelować i spodobało mi się "twoje" światełko w pokoju. ehh 16 godzin.... ja mam 2500 XP i radeona 9600, to sobie poczekam :)
Baton Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 Grafika nie ma nic do rzeczy przy renderingu, to po co wy ja wymieniacie ? Hm... co to jest 16 godzin, zapuszczasz na noc , idziesz rano do szkoly, wracasz i juz masz ;) Edit: Ja bym jeszcze dal wieksze natezenie swiatla slonecznego.
Zelazko Napisano 25 Listopad 2004 Napisano 25 Listopad 2004 Druga wersja znacznie lepsza. Ogolnie bardzo fajne, ja tam lubie takie mile wnetrza, az sie chce myslec o przyszlosci i malym "cieplym" domku na wsi :)
MalwiX Napisano 3 Grudzień 2004 Napisano 3 Grudzień 2004 Przyjemne bibeloty, takie... dość oryginalne jak na 3d :) a brud mi się podobał - ot takie odejście od normy.
Marcin Napisano 3 Grudzień 2004 Napisano 3 Grudzień 2004 nie zagladalem tu od poczatku i widze ze sie troche zmienilo kadr jest skopany ... daj kamere na wysokosci oczu czlowieka .. nikn nie stoi na stolku zeby zrobic fote ... tak samo wizka ... 16 h ? lol ... nie wiecej niz 3h powinno ... co by bylo jak by chcieli kilka ujęc gdy by to byla komercyjna wizka ? ;)
Beatou Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 Ja na tym samym tutorialu robiłem scenkę i rendering przy podobnej rozdzielczości zajął mi 1 h 45 min... a kompa mam Athlon Xp 1800 i 394 DDR więc nie wiem co Ty tam ustawiłeś... może ze względu na to ze moja pracka miała mniej elementów....
Georgas Napisano 10 Grudzień 2004 Napisano 10 Grudzień 2004 Ja bym już nic nie zmieniał SWIETNIE CI TO WYSZŁO gratulacje
dom_in Napisano 11 Grudzień 2004 Napisano 11 Grudzień 2004 Bardzo cieszy oko. Gartuluje. Osobisciec chcialbym taki pokoik :D
Morph0001 Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 Bardzo fajny ustroj tylko te krzesla proporcjonalnie do wysokosci stolu, to bys sie garba dorobil jak bys tak zawsze siedzial i sie schylal do stolu. Zrob te krzesla nizsze.
Selph Napisano 1 Styczeń 2005 Napisano 1 Styczeń 2005 Naprawde fachowo, sam teraz prubuje stworzyc swoj pokoik. Mam tylko jedno pytanie. Renderowales v-ray free czy pelnym ??
Rekomendowane odpowiedzi